"נכשלנו עם ג'ון אוגו בגדול, לא היינו צריכים לתת לו"

play
ג'ון אוגו | מאור אלקסלסי
צמד גדול של ספורי העניק לב"ש 0:2 בנוף הגליל וקירב אותה למכבי חיפה 02:55

מנכ"ל הפועל נוף הגליל הודה: "הכשלנו אותו יותר מאשר עזרנו לו, אבל אני מאמין ומקווה שהוא יעזור לנו בפלייאוף התחתון". על סיכויי ההישרדות: "31 נקדות יספיקו להישארות בליגה. הכל תלוי בנו". האזינו

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד להפועל באר שבע ולקראת פתיחת הפלייאוף התחתון, מנכ"ל הפועל נוף הגליל, גיל ברעם, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעובדה שקבוצתו ניצבת במקום האחרון בטבלה עם 20 נקודות בלבד מתוך 78 אפשריות. "ההישגים שלנו עד עכשיו מאכזבים, אבל היה חשוב לי להגיע פלייאוף התחתון בחיים ואני חושב שהגענו בחיים. עכשיו זה תלוי בנו. יש לנו שבעה גמרים. המשחק הקרוב מול מ.ס אשדוד זה תיק לא פשוט, אבל אנחנו חייבים לעבור אותו".

ברעם נשאל על חילופי המאמנים שלא צלחו מבחינת קצב צבירת נקודות: "ברור שאנחנו רצינו שיפור ועשינו חתך עמוק בסגל בינואר. זה לא שהחתך לא הצליח, לצערי הרב שני השחקנים המרכזיים שהבאנו כבר לא נמצאים איתנו. אני מדבר לקס ופדידה ששניהם פצועים כבר הרבה זמן".

על צירופו של ג'ון אוגו שהגיע לא בכושר: "אנחנו יותר הכשלנו אותו מאשר עזרנו לו. זה העניין. כשאתה עם שישה זרים ויכולים לשחק רק חמישה, אז אתה לוקח ריזיקה. עד היום נכשלנו איתו בגדול. אוגו לא כזה מבוגר, הוא פשוט לא היה בפעילות. אנחנו לקחנו בחשבון שניר לקס הוא ה-6 שלנו ושג'ון ייכנס לעניינים עכשיו בפלייאוף, אבל אז ניר נפצע והיינו צריכים את אוגו ואני אומר לך שהכשלנו אותו. לא היינו צריכים לתת לו. אני מאמין ומקווה שהוא יעזור לנו עם הניסיון שלו וכל הדברים מסביב אבל יכול להיות שנכשלנו איתו והוא לא היחיד, נכשלנו בעוד בהרבה מקומות".

ג'ון אוגו, קשר הפועל נוף הגליל | דני מרון

.

ברעם סיכם: "ציפיתי להיות עם 26 או 28 נקודות. הבטיחו לנו שהסיפור של השופטים יתקזז וזה לא התקזז. 31 נקודות יספיקו להישארות בליגה, תרשום. כל ארבע הקבוצות שבתחתית לא עשו את הנקודות שעושים בדרך כלל. אם נפסיד במשחק הקרוב אז אשדוד תישאר. יש לי ארבעה משחקים נגד היריבות שלנו בתחתית, אני אוהב את ההגרלה הזו. רוב המשחקים בחוץ, אבל אנחנו משחקים בחוץ יותר טוב מאשר בבית לצערי. יש לנו קרבות שהכל תלוי בנו. אם נדע לנצח ולהישאר זה יגיע לנו ואם לא אז נחזור למקום הטבעי שלנו. אנחנו מאוד רוצים להישאר ונילחם עד הסוף. זה תלוי בנו ואנחנו לא יכולים לבוא בטענות לאף אחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי