גאידמק: "אשקול לחזור לבית"ר אם לה פמיליה יקבלו מוסלמים"

play
ארקדי גאידמק מעיד בפרשת פשיטת הרגל, מחוזי תל אביב שלו 7 במאי 2017 | מגד גוזני
עם הפנים לפלייאוף: צ'יבוטה נתן למכבי חיפה 0:1 יקר על בית"ר ירושלים 02:41

איש העסקים הרוסי התראיין לתכנית "אופירה וברקו" ונשאל האם ישוב למועדון הירושלמי: "כדורגל הוא סמל לידידות, צריך לקבל את המוסלמים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים לשעבר, ארקדי גאידמק, התראיין הערב (שישי) לתכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' וסיפק מספר הצהרות מעניינות. איש העסקים הרוסי, שהשתלט על המועדון מהבירה ב-2005 וגרם לארגון האוהדים "לה פמיליה" להתקומם נגדו כשהחתים שני שחקנים מוסלמים, נשאל האם יחזור לבית"ר והשיב: "אם לה פמיליה יגידו שהם מסכימים לקבל שחקן מוסלמי, אשקול את זה. מוסלמים ויהודים היו ביחד לאורך ההיסטורי. כדורגל זה סמל לידידות, אז אנחנו צריכים לקבל את המוסלמים. לרכוש את בית"ר לא עולה הרבה כסף".

אוהדי בית"ר ירושלים בהפגנה נגד ארקדי גאידמק
יצאו נגד גאידמק על החתמת המוסלמים. אוהדי בית"ר | קובי אליהו

גאידמק, שלפני כן העביר זמן רב מבלי להתבטא בתקשורת הישראלית, אמר: "לא נעלמתי, אני מתגורר חלק מהזמן בישראל וחלק במוסקבה ומבלה כאן את אותה כמות זמן כמו בעבר. הייתי ברשימה של האינטרפול יותר מעשר שנים בגלל שהיו נגדי האשמות קשות. הגשתי ערעור, כל האישומים בוטלו והתברר שזו הייתה רדיפה פוליטית. עכשיו הגשתי תביעה פלילית כבדה מאוד נגד כמה אזרחים ישראלים".

בנוסף הוא התייחס לבן ארצו רומן אברמוביץ', שקיבל אישור להגיע לישראל, בה הוא מתגורר, רק ל-24 שעות בעקבות הסקנציות שהוטלו עליו כתוצאה מהמלחמה באוקראינה: "הוא אדם ישר וטוב. אברמוביץ' יהודי, זו המדינה שלו. מי הם הפוליטיקאים שיגידו ליהודי שהוא יכול להישאר רק ל-24 שעות? מבחינתי הוא לא עשה שום דבר רע. יש לו זכות לחיות בישראל כיהודי וכאדם, הוא מעניק לאנשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי