עצרה את כדור השלג: מ.ס. אשדוד גברה 0:2 על הפועל נוף הגליל

play
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם קני סייף | לירון מולדובן
נגזר דינה? נוף הגליל הפסידה 2:0 אחרי שאשדוד הבקיעה פעמיים תוך חמש דקות 05:55

כנעאן (76) וסייף (81) ניצלו איבודי כדור וקירבו את קבוצתם להישארות עם ניצחון חשוב אחרי רצף של ארבעה הפסדים. נועלת הטבלה בצרות

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד עצרה הערב (שבת) את כדור השלג ועשתה צעד משמעותי לעבר הבטחת עוד עונה בליגת העל, לאחר שפתחה את הפלייאוף התחתון עם 0:2 ביתי על נועלת הטבלה הפועל נוף הגליל. הקבוצה של רן בן שמעון הגיעה אחרי רצף ההפסדים הארוך ביותר שלה מאז נובמבר 2014, אבל הוא נותר על ארבעה והיא חגגה שלוש נקודות חשובות בזכות איבודי כדור של האורחת ושערים של מוחמד כנעאן (76) וקני סייף (81). נוף הגליל ללא ניצחון בשבעת המחזורים האחרונים ובחוץ לא עשתה את זה מאז המחזור השני.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם מוחמד כנעאן
ניצחון שכנראה מבטיח הישארות. מוחמד כנעאן חוגג | לירון מולדובן

שתי ההגנות הגרועות בליגה הציגו משחק בקצב טוב לעיני 420 צופים בלבד, כשבמחצית הראשונה נוף הגליל הייתה עדיפה ופרט לכמות רבה של קרנות גם הגיעה למצבים מצוינים, אבל עבדאללה חליחל החמיץ לבדו מול יואב ג'רפי ורגע לפני ההפסקה הקפיץ למשקוף וטימו מוזי (החליף בדקות הפתיחה את איתן ולבלום) כבש מקרוב עם היד והשער נפסל. מנגד, אשדוד נראתה בהלם וביצעה טעויות בהגנה, אבל גם לה הייתה הזדמנות נפלאה שעוז בילו פספס.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד עם בנו
סוף סוף אפשר לחגוג. רן בן שמעון עם בנו | לירון מולדובן

לאחר ההפסקה הוסט גיל כהן לעמדת המגן השמאלי, קני סייף זז קדימה ואשדוד השתלטה על העניינים בניצוחו של מוחמד כנעאן. הקשר המוכשר נעצר פעמיים אצל סטפן מרינוביץ' שהחזיק את האורחת במחצית השנייה, אבל בדקה ה-76 עשה הכול לבד. כנעאן חטף כדור לווהיב חביבאללה, התקדם באין מפריע ושחרר בעיטה מדויקת וחדה מ-18 מטרים אל הרשת. שי ברדה ניסה להגיב עם הכנסתם של ג'ון אוגו ורונן חנציס, אך האחרון איבד כדור באחת הנגיעות הראשונות שלו וסייף העניש בדקה ה-81 ושבר בצורת של כשלושה חודשים כדי להרגיע את רן בן שמעון וג'קי בן זקן. אשדוד שמרה על שער נקי לראשונה אחרי שבעה משחקים ונמצאת כעת במרחק ביטחון של תשע נקודות מהקו האדום.

הרכב מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ', גיל כהן, טימותי אוואני, נאור סבג, פיראס אבו עקל, מוחמד כנעאן, קני סייף, עוז בילו, נואף בזיע.

הרכב הפועל נוף הגליל: סטפן מרינוביץ', חגי גולדנברג, דולב אזולאי, וויסאם רבאח, אלי בלילתי, ג'ניה ברקמן, איתן וולבלום, דיוויד טווה, והיב חביבאללה, בר כהן, עבדאללה חליחל.