רביעייה ראשונה מאז מרץ 2019: הפועל באר שבע הביסה 1:4 את מכבי נתניה

play
חאתם עבד אלחמיד (מימין), ניקיטה רוקאביציה, דנילו אספרייה שחקני הפועל באר שבע | ברני ארדוב
טוומאסי כבש שער ענק, אך הפועל באר שבע הביסה 1:4 את מכבי נתניה 05:30

לא בכדורגל גדול, אבל האדומים רשמו ניצחון ליגה שלישי ברציפות: מרטינס (11) ועצמי של גנדלמן (45) סידרו לה יתרון, אבל במחצית השנייה היא נראתה רע. טוומאסי צימק בכדור חופשי נהדר (52), גלאבוב הורחק (82) ואספרייה (88) וגורדנה (90) השלימו

(גודל טקסט)

אם יש תוצאה משקרת בכדורגל, אז הערב (שבת) זה קיבלנו דוגמה איך זה נראה. הפועל באר שבע הביסה 1:4 את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל והראשון בפלייאוף העליון. אנדרה מרטינס (11), שער עצמי של עומרי גנדלמן (45) ושערים של דנילו אספרייה (88) ורועי גורדנה (90, הראשון שלו במדי באר שבע מאז מאי 2015) סידרו לאדומים שלוש נקודות יקרות. פטריק טוומאסי הטוב הצליח לצמק עם כדור חופשי נהדר (52), אבל פלאמן גלאבוב הורחק בצורה חסרת אחריות בדקה ה-82 והפקיר את חבריו, שבסופו של דבר גם הובסו.

להפועל באר שבע, שנראתה רע מאוד במחצית השנייה והיה נדמה שהיא בדרך לספוג את השער השני, זוהי רביעייה ראשונה זה שלוש שנים כשהפעם הקודמת הייתה מול הפועל חדרה במרץ 2019. מכבי נתניה עם הפסד ראשון אחרי 14 משחקי ליגה ברציפות, אבל יכולה בסך הכול להתעודד, בוודאי מהמחצית השנייה בה הייתה טובה מאוד וקרובה מאוד להשוות. בסופו של דבר התוצאה היא 4:1, אבל שני השערים האחרונים לא באמת משקפים את מה שהיה במשחק.

שחקני הפועל באר שבע אנדרה מרטינס, חאתם עבד אלחמיד
שער הבכורה שלו בבאר שבע. מרטינס חוגג עם חבריו | ברני ארדוב

הרכב הפועל באר שבע: עומרי גלזר, חאתם עבד אלחמיד, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, הלדר לופס, אנדרה מרטינס, מריאנו באריירו, דור מיכה, תומר יוספי, רמזי ספורי, ניקיטה רוקאביציה.

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, כרם ג'אבר, פלאמן גלאבוב, עומרי גנדלמן, זלאטן שחוביץ', עדן קארצב, בוריס אנו, אביב אברהם, יניב מזרחי, פטריק טוומאסי, איגור זלטאנוביץ'.