בצל הפיגועים: איבאילו מרקוב ביקש לעזוב את חדרה, אבל נרגע ויישאר

play
איבאילו מרקוב, שחקן הפועל חדרה | אריאל שלום
כל שער בצבע: 1:3 גדול להפועל חדרה על הפועל ירושלים המסובכת 02:46

שחקן ההגנה חושש בגלל ההסלמה ומשפחתו לוחצת עליו לחזור לבולגריה. אחרי שיחה עם היועץ המקצועי אורן גולן, הוא הסכים להישאר

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

המגן הבולגרי איבאילו מרקוב פנה לראשי הפועל חדרה וביקש להשתחרר מיידית ולשוב למולדתו בשל המצב הבטחוני בישראל ובעקבות בקשת משפחתו שישוב מיידית הביתה. השחקן היה מאוד לחוץ, אבל אחרי שיחה עם היועץ המקצועי אורן גולן, הוא נרגע ולפחות כרגע הסכים להישאר עד תום העונה.

איבאילו מרקוב שחקן הפועל חדרה
מצב לא מוכר. מרקוב | דני מרון

יממה לאחר ההודעה שמנחם קורצקי יסיים בסוף העונה את תפקידו כמאמן הפועל חדרה, יפגש עוד היום (רביעי) היועץ המקצועי של המועדון, אורן גולן, עם אורי גוטמן שאימן בעבר את הקבוצה. בשלב זה הפגישה הוגדרה כ"פגישה ראשונית להתרשמות", במטרה לשמוע ממנו על התוכניות המקצועיות שלו ועל מה שיש לו להציע.

בהפועל חדרה יחלו לבחון מהיום מועמדים לתפקיד מאמן הקבוצה לעונה הבאה ועל הפרק מתוכננות פגישות נוספות עם שרון מימר, סלובודן דראפיץ' ואסף נימני, שמשמש כיום כעוזרו של קורצקי.

כזכור, אתמול נפגשו גולן והמנכ"ל אלי דגני עם קורצקי וסיכמו בצוותא שהמאמן יסיים את עבודתו ולא ימשיך בעונה הבאה. בחדרה העדיפו להוציא את ההודעה הרשמית כבר עכשיו כדי להתחיל מוקדם ככל שניתן בהכנות לעונה הבאה, זאת לאחר שהקבוצה הבטיחה מזמן את הישארותה בליגה ולא נמצאת בקלחת התחתית.

ביום ראשון תפגוש חדרה את עירוני קרית שמונה, כאשר על פי הערכות אחרי המשחק צפוי קורצקי להיות מוכרז רשמית כמאמנה החדש של קרית שמונה. קורצקי הבטיח לאנשי חדרה כי כל עוד הוא בקבוצה, הוא יעבוד במלוא המחויבות על מנת לעשות הכל שחדרה תסיים את העונה בצורה הטובה ביותר.