אזולאי ריגש את הפועל תל אביב. התוכנית לקיץ: למכור את דוידה לחו"ל

play
יואב תומר, שלומי אזולאי, שחקני הפועל תל אביב | קובי אליהו
יואב תומר ושלומי אזולאי החזירו את הפועל ת"א מפיגור ל-1:2 על סכנין 04:09

שער הניצחון הדרמטי שם סוף לתקופה הקשה של הקשר ועזר לקובי רפואה לשחרר אוויר. בקבוצה מתחילים לגבש תקציב לעונה הבאה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

קובי רפואה שחרר הרבה אוויר עם שריקת הסיום אתמול (שבת) ל-1:2 על בני סכנין. אחרי תקופה פחות טובה, כשהם עדיין ללא ניצחונות מול קבוצות מהשישייה המובילה בטבלה, עם שוער חדש שהוא גם סוג של ברירת מחדל, לניצחון אתמול היה טעם מתוק במיוחד. כשזה בא לצד יכולת טובה, בקבוצה יודעים שהם יכולים לחייך קצת.

בקבוצה הרעיפו מחמאות על סתיו למקין, שרשם הופעת בכורה מרשימה בקבוצה הבוגרת. רפואה כבר הכריז שלמקין יפתח עד לסיום העונה. הפועל תל אביב החזירה בינואר את הבלם תום מרדכי, אבל בינתיים מי שמקבלים את הקרדיט הם דווקא שני בלמים אחרים מתוצרת מחלקת הנוער – למקין ואור ישראלוב. יחד עם השילוב של שחקנים נוספים כמו עומר סניור ושגיא גניס במהלך העונה, האדומים מנסים לייצר בסיס סגל צעיר לשנים הבאות.

שחקן הפועל תל אביב סתיו למקין, מול שחקן בני סכנין גיא מלמד
עוד תוצר של מחלקת הנוער שמשתלב היטב. למקין בפעולה | קובי אליהו

אבל הסיפור של הערב הוא שלומי אזולאי. מתחילת העונה, בכל פעם שהקשר נכנס לעניינים הוא נפצע. הוא צבר הרבה תסכול, בכה לא פעם, ולא הבין איך כלום לא מתחבר לו. אבל אין תרופה טובה יותר מבישול ושער ניצחון בתוספת הזמן. מגיע לו.

האדומים יתכננו בקרוב מסגרת תקציבית לעונה הבאה. חלק מתוכנית העבודה היא למכור את אושר דוידה לחו"ל, אבל מעבר לכך, גובה התקציב יושפע גם מהיכולת למקסם את ההכנסות בפלייאוף, להשתחרר ממספר חוזים בקיץ ומהניסיונות להגיע להבנות עם אחמד עאבד בנוגע לפריסת החוב של המועדון כלפיו.

יואב תומר, שלומי אזולאי, שחקני הפועל תל אביב
יואב תומר, שלומי אזולאי, שחקני הפועל תל אביב | קובי אליהו

במסגרת יום המודעות הבינלאומי לאוטיזם, נערך במחצית המשחק אמש (שבת) בין הפועל תל אביב לבני סכנין, טקס מרגש במיוחד. כחלק משיתוף הפעולה הנרקם בין עמותת אלו"ט לבין הפועל תל אביב, ביוזמתן של מנכ"לית המועדון אודליה פרידמן, ויו"ר הועד המנהל של אלו"ט יעל יוספסברג, התארחו יעל ביחד עם בנה מיכאל בן ה-17, המאובחן על הרצף בטקס בו הוענקו למיכאל כדור וצעיף של המועדון.

בסיום הטקס מיכאל הנרגש עלה לכר הדשא בבלומפילד וזכה לתשואות מכל יושבי היציעים ושחקני הקבוצה, כשאף כבש שני שערים. פרידמן אמרה: "אני יכולה לסמן את הרגע הזה כאחד הרגעים המרגשים ביותר שהיו לי בתפקיד. שיתוף הפעולה עם עמותת אלו"ט נרקם מתוך רצון אמיתי לחולל שינוי בחברה שלנו. בספורט הישראלי, מועדון הכדורגל הפועל תל אביב הוא נושא הדגל של ערכי השוויון וקבלת השונה, לכן שיתוף הפעולה המבורך הזה מרגיש לנו טבעי. אני שמחה שעמותת אלו"ט, שעושה עבודת קודש, תהיה חלק מפעילויות רבות שלנו בשנים הקרובות".