מכבי חיפה ניצחה את הפועל באר שבע ופתחה פער של 7 נקודות בפסגה

play
האליפות מתקרבת. מכבי חיפה חוגגת בסיום | מאור אלקסלסי
שערים נהדרים של אבו פאני ומנחם העניקו למכבי חיפה 0:2 על הפועל ב"ש 03:37

הירוקים עשו צעד משמעותי לעבר אליפות שנייה ברציפות בזכות 0:2 במשחק העונה. אבו פאני כבש ראשון בבעיטה אדירה לחיבורים (61), סאן מנחם המחליף הכפיל (80). דנילו אספרייה הורחק בהחלטה בעיתית של השופט אוראל גרינפלד (45+1)

(גודל טקסט)

מכבי חיפה עשתה הערב (שני) צעד משמעותי לעבר אליפות שנייה ברציפות כשניצחה 0:2 את הפועל באר שבע במשחק העונה. האלופה ומוליכת ליגת העל הגדילה את הפער מהיריבה מבירת הנגב לשבע נקודות במשחק בו שלטה בעיקר במחצית השנייה כשהיא נהנית מהחלטה שנויה במחלוקת של אוראל גרינפלד להרחיק את דנילו אספרייה.

המחצית הראשונה הייתה בעיקר בסימן התגוננות של הקבוצה של אליניב ברדה, כאשר המארחת מתקשה לפרוץ את המערך של היריבה. דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה החליט גרינפלד להוציא צהוב לדנילו אספרייה דווקא לאחר הצקות מצד חוסה רודריגס, וחצי דקה לאחר מכן הוציא לקולומביאני צהוב שני לאחר עוד מיני התנגשות עם רודריגס.

שחקן מכבי חיפה מחמוד ג'אבר עם סאן מנחם
צמד המחליפים סידרו את השער השני. ג'אבר עם מנחם | מאור אלקסלסי

לאחר מהומה קצרה בחדר ההלבשה בהפסקה פתחה באר שבע את המחצית השנייה עם מצב מסוכן כשמרטינס נעצר אצל ג'וש כהן, אך בדקה ה-61 הירוקים ניצלו את יתרונם המספרי. קרן קצרה של מכבי חיפה הסתיימה בבעיטה אדירה של מוחמד אבו פאני לחיבורים של עומרי גלזר, וזה 0:1 למקומיים.

שתי הקבוצות ביצעו מספר חילופים, כשאלה של בכר נתנו גם תוצרת למאמנם: מחמוד ג'אבר שנכנס בדקה ה-78 ניצל הרחקה רעה של הגנת באר שבע ומצא מחליף נוסף – סאן מנחם – שכבש בבעיטה לפינה השמאלית של גלזר (80). הירוקים הגיעו למספר מצבים נוספים, אך הסתפקו בסופו של דבר ב-0:2 וחגגו עם הקהל בסיום.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם מוחמד אבו פאני
שער גדול. אבו פאני חוגג עם חבריו | מאור אלקסלסי

הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, מיקאל אלפונס, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, חוסה רודריגס, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, עומר אצילי, דין דוד.

הרכב הפועל באר שבע: עומרי גלזר, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, איאד אבו עביד, הלדר לופס, מריאנו באריירו, אנדרה מרטינס, רועי גורדנה, רמזי ספורי, דנילו אספרייה, יוג'ין אנסה.

עוד באותו נושא: הפועל באר שבע, מכבי חיפה