הוד הצ'ארון: שרי קבע 1:1 דרמטי בין מכבי תל אביב למכבי חיפה

play
אמר את המילה האחרונה. שרי | אריאל שלום
שער ענק של צ'רי מחק יתרון של גלוך, מכבי חיפה ומכבי ת"א נפרדו ב-1:1 04:09

שרי כבש בבעיטה חופשית עמוק בתוספת הזמן (90+3) והרס בכורה חלומית לאוסקר גלוך. הקשר בן ה-18 כבש בבכורה שלו בליגת העל (28), אבל הצהובים איבדו את היתרון בבלומפילד

(גודל טקסט)

מכבי חיפה לא ניצחה את מכבי תל אביב בבלומפילד מאז מאי 2011. היא גם לא עשתה את זה הערב (שני), אבל זה לא מנע חגיגה ירוקה גדולה בסיום ה-1:1 בין הקבוצות ברחוב שארית ישראל 1. האלופה פיגרה במשך דקות ארוכות וכמעט נקלעה ל-2:0, אבל שער של צ'ארון שרי בבעיטה חופשית בדקה ה-93, קבע חלוקת נקודות בתום משחק מצוין.

השער של שרי הרס הופעת בכורה מושלמת של אוסקר גלוך בליגת העל. הטאלנט הגדול של קבוצת הנוער של מכבי תל אביב קיבל (משום מה) הזדמנות ראשונה בליגה רק היום, השיב עם פעולות מבריקות ושער בדקה ה-28, אבל לצערו זה הספיק רק לנקודה.

מכבי חיפה הייתה עדיפה ב-15-20 הדקות הראשונות ודולב חזיזה וצ'ארון שרי גם הגיעו למצבים לא רעים ופספסו. לאחר מכן מכבי תל אביב הצליחה להיכנס לעניינים, העזה ללחוץ גבוה וגם הצליחה לחלץ ועם הרבה אגרסיביות להשתלט על מרכז המגרש. אחרי ה-0:1, הצהובים הגיעו לכמה מצבים נוספים, אבל החמיצו (כולל נגיחה של פריצה לקורה).

במחצית השנייה גיא צרפתי – שהחליף את ברק בכר האבל על אחיו – ביצע שינויים והחליף מערכים. מלאדן קרסטאיץ' הגיב במהלכים משלו והמשחק היה פתוח. שתי הקבוצות הגיעו לכמה מצבים גדולים ומכבי חיפה הגבירה לחץ בדקות האחרונות. פעולות של חוסר ריכוז סידרו לשרי מכה נייחת 18 מטר מהשער עמוק בתוספת הזמן ושם זה נגמר.

אוסקר גלוך שחקן מכבי תל אביב
בכורה חלומית למרות התיקו. גלוך | אריאל שלום
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה
אמר את המילה האחרונה. שרי | אריאל שלום

הרכבים

מכבי תל אביב: דניאל פרץ, שחר פיבן, ז'וזואה סה, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, עדן שמיר, גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך, ג'ורג'ה יובאנוביץ', סטיפה פריצה.

מכבי חיפה: ג'וש כהן, מיקאל אלפונס, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, חוסה רודריגס, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, עומר אצילי, דין דוד.