הגבוה בהיסטוריה: הפועל נוף הגליל הביסה את מכבי פתח תקוה 0:4

play
נוף הגליל עדיין לא מוותרת על המקום בליגת העל | אודי ציטיאט
ההצגה שתרעיד את התחתית? 0:4 לנוף הגליל על מכבי פתח תקוה 04:04

גוטי (16), טווה (42) וקיזיטו (62) ניצלו 3 בישולים של פדידה, חליחל חתם את הניצחון הכי גדול של נוף הגליל בליגת העל (88). שחר החמיץ פנדל, המלאבסים ירדו למקום האחרון

(גודל טקסט)

ב-29 בינואר הפועל נוף הגליל גברה 0:1 על מכבי פתח תקוה וצאה לנדודים במדבר. מאז חלפו כמעט 3 חודשים ובהם 9 משחקי ליגה ללא ניצחון. עד שהגיעה שוב מכבי פתח תקוה. הערב נוף הגליל ניפצה את הרצף השלילי, הביסה את המלאבסים 0:4 והחליפה איתם מקומות בטבלה.


עומר פדידה בישל שלוש פעמים, גוטי (16), דייויד טווה (42), לוואגה קיזיטו (62) ועבדאללה חליחל (88) כבשו, בצד השני עידו שחר החמיץ פנדל (ולמעשה שניים). מכבי פתח תקוה כעת במקום האחרון ומתקרבת לירידה, בעוד נוף הגליל רק נקודה מעליה, אבל שואבת הרבה עידוד מתוצאה מרשימה.

עומר גולן שערך בכורה על הקווים העלה הרכב התקפי שכלל את אדניי, בנדה, דומביה וניקולאסקו, ומכבי פתח תקוה תקפה ויזמה בדקות הפתיחה, אבל הייתה חשופה מאחור – בין היתר בגלל חולשה של שחקני ההגנה. כך גוטי נותר חופשי בכדור קרן וכבש וכך כמעט כל התקפת מעבר של נוף הגליל היוותה סכנה מוחשית למארחת.

במחצית השנייה נוף הגליל עלתה ל-0:3, החמיצה כמה מצבים להגדיל ורגע לפני הסיום טיפסה ל-0:4 פשוט עצום. מכבי פתח תקוה סיימה מוכה, חבולה ומושפלת, ולמזלה רק "רק" 4:0. הקבוצה של אבי לוזון נראית בדרך הבטוחה לליגה הלאומית.

שחקני הפועל נוף הגליל
נוף הגליל עדיין לא מוותרת על המקום בליגת העל | אודי ציטיאט
שחקן מכבי פתח תקוה לאמק בנדה
בנדה ומכבי פתח תקוה בדרך למטה | אודי ציטיאט

הרכבים

הרכב מכבי פתח תקוה: אריק ינקו, תומר לוי, מרכוס דיניז, דניאל פלשר, מוחמד הינדי, עידו שחר, עמית מאיר, אבובקאר דומביה, לאמק בנדה, ג'יימס אדניי, יון ניקולאסקו.

הרכב הפועל נוף הגליל: סטפן מרינוביץ', חגי גולדנברג, וויסאם רבאח, גוטי, אלי בלילתי, ג'ניה ברקמן, דייויד טווה, ג'ון אוגו, והיב חביבאללה, עומר פדידה, לוואגה קיזיטו.