בדרך להישארות: הפועל ירושלים ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

play
אדוארדו גררו שחקן הפועל ירושלים | ברני ארדוב
יספיק להישארות? הפועל ירושלים גברה 0:2 על הפועל חיפה 03:01

אגאדה (52) וגררו (84) כבשו וסידרו לקבוצה של אריה ניצחון חוץ שני העונה ושני על הקבוצה החלשה של אלישע לוי. הפער מהקו האדום: שלוש נקודות

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל ירושלים אוהבת מאוד לשחק מול הפועל חיפה. עד הערב (שבת) ניצחון החוץ היחיד של הקבוצה מהבירה היה מול הפועל חיפה ועכשיו היא כבר עם שני ניצחונות חוץ ושניהם מול אותה יריבה. הקבוצה של זיו אריה ניצחה 0:2 חשוב מאוד את הקבוצה האומללה של אלישע לוי ופתחה פער של שלוש נקודות מהפועל נוף הגליל ומכבי פתח תקוה, שאיבדו נקודות במשחקים שנערכו במקביל.

וויליאם אגאדה (52) ואדוארדו גררו (84) כבשו את השערים לזכות המנצחת, שרשמה בסך הכול את הניצחון השישי שלה העונה כששניים מהם – כאמור – מול אותה יריבה. אם עבור הפועל ירושלים מדובר כמובן בניצחון גדול, אז על הפועל חיפה נדמה שמיותר להרחיב את הדיבור בכלל. נדמה שרק אפשר לומר שאלמלא פתיחת העונה הטובה, היא הייתה אחת המועמדות הרציניות ביותר לרדת אל הליגה הלאומית. הפועל חיפה קבוצה רעה מאוד שנכשלה בגדול העונה והיא ככל הנראה החלשה ביותר בליגה נכון לעכשיו. גם הקהל שם כבר מזמן איבד אמון ובקושי 500 הטריחו את עצמם לאצטדיון אחרי שרק לא מזמן הגיעו כ-9,000 לבלומפילד לחצי גמר הגביע.

מה נשאר להן?

מכבי פתח תקוה: הפועל ירושלים (חוץ), הפועל חדרה (בית)
הפועל ירושלים: מכבי פתח תקוה (בית), מ.ס. אשדוד (חוץ)
הפועל נוף הגליל: עירוני קרית שמונה (חוץ), הפועל חיפה (בית)

וויליאם אגאדה שחקן הפועל ירושלים
ניצחון חוץ ענק לירושלים. אגאדה | ברני ארדוב

הרכב הפועל חיפה: אוהד לויטה, נועם כהן, עלי כיאל, אנתוני איזוצ'וקוו, דודי טוויטו, ירין סרדל, גל אראל, מתיאה ליואיץ', נס זמיר, דודו אלטרוביץ', אלון תורג'מן.

הרכב הפועל ירושלים: אדבאיו אדליי, עומר אגבדיש, אונדז'יי באצ'ו, גל מאיו, הראל שלום, גוני נאור, רוסלן ברסקי, אווקה אשטה, גיא חדידה, גיא בדש, וויליאם אגאדה.