בדקה ה-95: בני סכנין ניצחה את מכבי תל אביב 0:1

play
שחקן בני סכנין, גיא מלמד | מאור אלקסלסי
על הבאזר: מלמד סידר לסכנין 0:1 על מכבי תל אביב בדקה ה-95 03:13

שער של גיא מלמד עמוק בתוספת הזמן הקפיץ את דוחא לשמיים והנחית את הצהובים לקרקע אחרי אופוריית הדרבי. סכנין עם 8 נקודות מ-12 אפשריות נגד מכבי תל אביב העונה

(גודל טקסט)

בני סכנין רשמה הערב (שבת) ניצחון קטן-גדול, 0:1 על מכבי תל אביב בדוחא. גיא מלמד כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-95 וסכנין עם 8 נקודות מ-12 אפשריות העונה נגד הצהובים. סכנין עלתה לפחות זמנית למקום הרביעי שמוביל לאירופה ושבו היא כל כך מקווה לסיים את העונה. מכבי תל אביב חזרה לסורה אחרי הדרבי והיא עם 5 משחקים ללא ניצחון מתוך 6 בפלייאוף העליון.

מכבי תל אביב נראתה כמו הקבוצה של מרבית הפלייאוף העליון – כולל המחצית הראשונה בדרבי. לא מספיק חדה בחלק הקדמי, יותר מדי שבלונית ומספקת מעט מדי תשובות. במחצית השנייה היו לה כמה מקבצים של דקות טובות, אבל היא החמיצה במהלכן הזדמנויות טובות ולבסוף נענשה.

סכנין הייתה שוות כוחות ליריבה שלה לאורך מרבית המשחק ובדקות הפחות טובות נהנתה מיכולת מצוינת של מחמוד קנדיל שחזר אחרי תקופה ארוכה. עם קצת יותר ריכוז ואומץ, החבורה של סילבס הייתה יכולה לכבוש לפני כן, אבל בסוף היא עשתה את זה בדקה ה-95 ואין יותר מתוק מזה.

במהלך המשחק נשמעו כמה פעמים קריאות מכוערות "שתהיה שואה למכבי" מהיציע שבו היו אוהדי בני סכנין. מדובר בקריאות שמקורן באוהדים של הפועל תל אביב במשחקי דרבי.

שחקני בני סכנין חוגגים עם גיא מלמד
חגיגות גדולות בסכנין הערב | מאור אלקסלסי
טל בן חיים מכבי תל אביב
מכבי תל אביב חזרה לסורה. בן חיים | מאור אלקסלסי

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, פביאן ספורקסלדה, מרואן קבהא, יזן נאסר, אנטה פוליץ', עבדאללה ג'אבר, רועי שוקרני, גבי ג'ורי, מופלאח שלאעטה, איברהימה קונטה, גיא מלמד.

הרכב מכבי תל אביב: דניאל פרץ, אנדראה ז'ראלדש, שחר פיבן, ז'וזואה סה, אנריק סבוריט, דן גלזר, אייל גולסה, גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך, ג'ורג'ה יובאנוביץ', סטיפה פריצה.