אחרי ערן זהבי, מכבי תל אביב מנסה להחזיר שחקנים נוספים

play
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב עם אלי דסה | ברני ארדוב
סיטואציה מוזרה: מכבי חיפה הפסידה 3:1 למכבי ת"א וזכתה מעשית באליפות 05:46

הצהובים רוצים מאוד לסגור גם עם אלי דסה, יונתן כהן ודור פרץ, שדווקא בגלל העונה הלא קלה שעבר בוונציה שואף להמשיך לשחק באירופה. דילמה גדולה באשר לעתידו של סטיפה פריצה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חושבת בגדול לעונה הבאה. אחרי ערן זהבי, במועדון רוצים מאוד לסגור עם אלי דסה, יונתן כהן ודור פרץ.

מבין שלושת השחקנים שעזבו את מכבי תל אביב לטובת קריירה אירופית וכעת במועדון מקווים להחזירם, פרץ מסתמן כמי שרוצה מאוד להמשיך באירופה, על אף שעבר עונה לא קלה. העובדה שלא שיחק הרבה היא זו שמדרבנת אותו להמשיך עם החלום שלו ולא להרים ידיים. מכבי תל אביב ביקשה מהשלושה לתת לה תשובות עד החודש הבא כדי שהיא תדע אם להתקדם מול שחקנים זרים בעמדות שלהם.

יונתן כהן (מימין) עם דור פרץ שחקני מכבי תל אביב
גם הם על הכוונת של מכבי תל אביב. כהן ופרץ | ברני ארדוב

באשר לחלק ההתקפי, מכבי תל אביב תצטרך להכריע בשאלת סטיפה פריצה. הדילמה במועדון גדולה, שכן לצד ג'ורג'ה יובאנוביץ' וערן זהבי שאמור לחתום, ספק רב אם יהיה מקום לעוד חלוץ בקליבר גבוה. מצד שני פריצה עמד בסף המשחקים שמחדשים את חוזהו אוטומטית, כך שפרידה חד צדדית ממנו כרגע עלולה להוביל לפיצוי כספי שמכבי תצטרך לשלם לו ולא בטוח שזה יהיה משתלם מבחינתה.

באשר לחידוש חוזים עם שחקנים שסיימו את תקופת החוזה שלהם, במועדון ממתינים עדיין כדי לתת למאמן הנכנס, קרוב לוודאי ולאדן איביץ', להשפיע.

בתוך כך, לקראת המשחק ביום שני נגד הפועל באר שבע שבו יישארו שערים 10-11 סגורים זכר להתפרעות הקהל בחצי גמר גביע המדינה, הודיעו הצהובים כי כמות הכרטיסים למכירה קטנה ממספר בעלי המנויים בשערים 10-11, ועל כן הוחלט על מתן קדימות ברכישת כרטיס לבעלי מנוי לשערים אלה, שכידוע על פי התקנון לא ניתן להכניסם אלא ברכישת כרטיסים חדשים.