סלובודן דראפיץ': "אם צריך לשבת בבית, אעשה את זה כמו גדול"

play
חיבור שהוסיף לשניהם. דראפיץ' ושבירו | קובי אליהו
ככה מסיימים עונה: 3:3 נפלא בין בית"ר ירושלים לעירוני קרית שמונה 04:32

המאמן נפרד מקרית שמונה אחרי ה-3:3 בטדי. שבירו שהמשיך להפציץ, כבר מתגעגע: "סלובו מאמן על, זכיתי בו. הוא מאמן מהטופ"

(גודל טקסט)

סלובודן דראפיץ' ועירוני קרית שמונה נפרדו הערב (שבת) סופית אחרי ה-3:3 הדרמטי נגד בית"ר ירושלים במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון. מנחם קורצקי יחליף את דראפיץ' כמאמן הקריה והאחרון יחפש ג'וב חדש.

דראפיץ' הצעיד את קרית שמונה להישרדות מוקדמת ובפלייאוף התחתון היא לא הפסידה בשום משחק – תוך שהיא בדרך כלל מציגה יכולת מצוינת. המאמן אמר הערב: "אני טס מחר בבוקר לראות את אמא שלי ואנוח ארבעה ימים. להיות מאמן זה לא פשוט ולפעמים אין היגיון, אבל זה המקצוע שלנו. כשהייתי בבית"ר בקדנציה הראשונה הייתי מועמד למאמן העונה ואחרי זה וקיבלתי את מכבי נתניה בלאומית עם מינוס תשע נקודות. אף פעם זה לא בטוח ותמיד צריך לדאוג כמאמן. אני הולך לנוח ומקווה שיהיה חוזה לעונה הבאה באיזשהו מקום. גם אם אני צריך לשבת בבית, אעשה את זה כמו גדול".

איתמר שבירו, סלובודן דראפיץ' עירוני קרית שמונה
חיבור שהוסיף לשניהם. דראפיץ' ושבירו | קובי אליהו

איתמר שבירו הלוהט, שכבש הערב משחק שביעי ברציפות וסיים את העונה עם 15 שערי ליגה, סיכם פלייאוף חלומי בו הבקיע כל משחק: "היה פלייאוף מדהים, אנחנו שמחים לסיים אותו במקום הראשון. התחלתי בשנה שעברה טוב עם יוסי אבוקסיס בבאר שבע ומשהו התפספס לי. אני שמח שלקחתי צעד ועברתי לקרית שמונה, שזה בית".

שבירו המשיך: "זכיתי במאמן על שזה סלובו. הרגשתי שאני במקום שלי העונה. אני בטוח שסלובו יגיע למקום טוב, הוא מאמן מהטופ. אי אפשר להסביר את הבנאדם הזה. אני מאמין שבשבוע הקרוב אשב עם הסוכן שלי ונראה לאן ממשיכים. אני חושב שאני במקום טוב. אני אשחק איפה שיתנו לי את הבמה".