בואצ'י: "אולי יום אחד עוד אקבע שיא שערים בדרבי אם אמשיך בבית"ר"

play
שחקן בית"ר ירושלים ריצ'מונד בואצ'י | דני מרון
ככה מסיימים עונה: 3:3 נפלא בין בית"ר ירושלים לעירוני קרית שמונה 04:32

החלוץ שכבש העונה בכל משחקי הדרבי והמריא לגאנה עוד לפני מחזור הסיום, הביע שוב את רצונו להישאר: "היה לי טוב בירושלים, גם כשהיינו צריכים לקצץ"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה את העונה עם חיוך לאחר ההישארות בליגה. מי שטס עוד לפני מחזור הסיום היה החלוץ הגנאי ריצ'מונד בואצ'י, שייזכר בעיקר בכך שהבקיע בכל משחקי הדרבי הירושלמי.

בואצ'י אמר: "אני טס, אבל מקווה לחזור לבית"ר, אני מרגיש שזה גם מה שהמועדון רוצה ונראה לאן דברים יתפתחו. הייתה שנה לא פשוטה, אבל לרגע אחד לא חששתי שנרד ליגה. עם שחקנים כמו אוחנה, שועה, דגני, קריאף, איתמר, זרגרי, רוטמן ועוד לא יורדים ליגה. היו בעיות העונה, אבל ברגע שדברים הסתדרו ראו שהקבוצה הזאת שייכת למקום אחר".

ריצ'מונד בואצ'י שחקן בית
"לרגע לא חששתי שנרד ליגה". ריצ'מונד בואצ'י | ברני ארדוב

עוד הוסיף החלוץ: "תמיד מדברים איתי על הגולים בדרבי הירושלמי, אולי יום אחד אקבע שיא שערים בדרבי אם אמשיך. אני אוהב להכיר מקומות חדשים ולהסתובב בעולם והיה לי טוב בירושלים, גם כשהיינו צריכים לקצץ. זה לא נעים, אבל יש דברים שהם יותר גדולים ממך. יש מועדונים גדולים שמגיעים למצבים כאלה וצריך להירתם".

שחקני בית"ר ירושלים במתחם ריפליי
שחקני בית"ר בחנות של ריפליי | יח"צ – חד פעמי, ארנון בוסאני

שחקני בית"ר ירושלים הגיעו אמש לקניון הדר בירושלים לרגל פתיחה חגיגית של סניף הדגל הראשון בעיר הבירה, של המותג האיטלקי ריפליי. בין השחקנים שהפגינו נוכחות: נתנאל דלויה, מיכאל אוחנה והקפטן אופיר קריאף ועוד.

האירוע החגיגי כלל קוקטייל אופנתי, מינגלינג, חשיפת הקולקצייה החדשה, עמדת דייג'י, מנות מסתובבות בסניף המקושט שהיו מבית הקפה בבעלותו של קריאף: 'סוויטס' . לאירוע הגיעו בכירים מטעם הנהלת קניון הדר, קבוצת איטנג'ינס, ידוענים מקומיים כשבניהם חבר עריית ירושלים: יהודה בן יוסף, שחקני קבוצת בית"ר ירושלים ועוד.

קפטן בית"ר ירושלים, אופיר קריאף חתם את האירוע ואמר: "ריפליי הם שותפים אמיתיים לדרך של בית"ר ירושלים ושמחנו להיות כאן. מדובר במותג איכותי, שאנחנו כקבוצה מקבלים ממנו הכל ותמיד באהבה ואני ממליץ לכולם להגיע וליהנות מהאווירה ומהאיכות. כיף להגיע גם לקניון הדר המתחדש, וגם אני עצמי מאמין בו והקמתי כאן עסק".