צלחת האליפות תוענק במוצ"ש. כלפון: "שחר שוב הצליח בדרכו המיוחדת"

play
בעלי מכבי חיפה יעקב שחר עם יו"ר מנהלת הליגה ארז כלפון ליד צלחת האליפות | מאור אלקסלסי
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי, שון גולדברג בחגיגות האליפות עם אוהדי מכבי חיפה 00:15

מכבי חיפה שמרה על תואר האליפות ויו"ר המנהלת בירך: "לזכות באליפות שנייה ברציפות זו משימה קשה כפליים". חסון: "מועדון עצום"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

את האפשרות לחגוג אליפות בטרנר מכבי חיפה פספסה, לאחר מכן הפסידה בבית למכבי תל אביב והסתפקה באליפות מעשית, ודווקא הערב (שני) כאשר כלל לא שיחקה, היא הוכתרה רשמית לאלופת ישראל בפעם ה-14 בתולדותיה. הירוקים חזרו הביתה אחרי ביטול המשחק מול בני סכנין בפתח תקוה וראו את הפועל באר שבע מסיימת ב-1:1 מול מכבי תל אביב ונותרת מרחק חמש נקודות מהפסגה, כשנותר לה רק משחק אחד, כך שהסיפור ננעל גם באופן סופי.

צלחת האליפות תוענק באופן רשמי לאחר המשחק האחרון של העונה, בו תארח מכבי חיפה את מכבי נתניה במוצאי השבת הקרובה.

קפטן מכבי חיפה נטע לביא מניף את צלחת האליפות
יניף שוב בעוד חמישה ימים. נטע לביא | מאור אלקסלסי

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות, בירך: "למרות הערב הספורטיבי הקשה שאנו חווים, אני מבקש לברך את מכבי חיפה שהוכתרה הערב באופן רשמי כאלופת המדינה, למרות שלא שיחקה, וזכתה באליפות שנייה ברציפות ו- 14 במספר. לזכות באליפות המדינה זו משימה קשה ומאתגרת. לשמור על התואר ולזכות באליפות שנייה ברציפות זו משימה קשה כפליים ומספקת ומשמחת בהתאם.

"אני שמח לברך את ידידי, נשיא המועדון יענקל'ה שחר שהצליח בדרכו המיוחדת ומעוררת הגאווה לנווט את הקבוצה לעבר התואר הנכסף והוכיח פעם נוספת שאין תחליף לערכים, סדר וארגון והשקעה בתשתיות המובילות להצלחה. ברכות למאמן הקבוצה ברק בכר, לצוות המקצועי והמנהלתי וכמובן לסגל השחקנים על הזכייה".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון: "ברכות למכבי חיפה על אליפות שנייה ברציפות, מרשימה, עוצמתית ומשופעת בכדורגל חיובי. מועדון עצום, עם קהל אדיר ונאמן, הבעלים יעקב שחר, מופת למצוינות ומחויבות, צוות מקצועי מוביל ושחקנים איכותיים הבטיח עוד תואר מרגש ובגמר הגביע ינסה להשיג את כל ארבעת התארים של העונה הנוכחית. מחמאות גם להפועל באר שבע על מאבק עיקש ואני משוכנע כי גמר הגביע בין השתיים יספק לכולנו כדורגל שנוכל להתגאות בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי