דניאל בר נתן ישפוט את גמר הגביע. אוראל גרינפלד בדרבי התל אביבי

play
הסערה נמשכת. בר נתן | דני מרון
רוקאביציה הורחק, ויטור ואלמוג כבשו בנגיחות: 1:1 בין ב"ש למכבי ת"א 03:32

מתנת פרישה: השופט הוותיק שיתלה את המשרוקית בתום העונה שובץ לראשונה בקריירה לגמר הגביע שייערך בשלישי באצטדיון טדי

(גודל טקסט)

איגוד השופטים הודיע היום (רביעי) כצפוי על שיבוצו של דניאל בר נתן לגמר גביע המדינה בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, שייערך ביום שלישי הקרוב באצטדיון טדי.

מדובר במעין מתנת פרישה עבור בר נתן, שיתלה את המשרוקית בתום העונה ושובץ לגמר הגביע – שנחשב לפסגת השאיפות של שופטי כדורגל בישראל – לראשונה בקריירה.

כזכור, סביב סוגיית השיבוץ לגמר הגביע התחוללה מיני-סערה כאשר לירן ליאני שאף הוא בדרך לפרישה, סירב לשפוט את חצי הגמר בין מכבי חיפה להפועל חיפה כדי לקבל את השיבוץ היוקרתי לגמר. כצפוי, ליאני לא קיבל את מבוקשו.

על מערכת ה-VAR יופקד זיו אדלר, ודוד פוקסמן יסייע לו. צוות השיפוט יכלול גם את העוזרים דודו ביטון ורועי חסן וכן את יגאל פריד שישמש כשופט רביעי.

היום פורסם גם שיבוץ השופטים למחזור הסיום בפלייאוף העליון, ממנו עולה שאוראל גרינפלד ינהל את הדרבי התל אביבי. גל לייבוביץ' ישפוט במשחק בין מכבי חיפה למכבי נתניה ואביעד שילוח בהפועל באר שבע נגד בני סכנין. כל המשחקים יתקיימו ביום שבת ב-20:30.

דניאל בר נתן, שופט כדורגל
הועדף על ליאני. בר נתן | מאור אלקסלסי

היום הודיעה רכבת ישראל על תגבור תנועת הרכבות ביום הגמר. בסיום המשחק בנוסף לרכבות הסדירות, תופעלנה ארבע רכבות מיוחדות בשיטת "מלא וסע". שתי רכבות מיוחדות תצאנה מתחנת ירושלים יצחק נבון אל תחנת ת"א ההגנה, בה ימתינו שתי רכבות מיוחדות לאוהדים, אשר תצאנה לנסיעות המשך למגוון יעדים בדרום ובצפון.

שתי הרכבות המיוחדות תצאנה מתחנת ירושלים נבון בשעות: 23:50, 00:05 (שעת היציאה עלולה להשתנות בהתאם לזמן סיום המשחק). רכבות אלה תיסענה בנסיעה ישירה אל תחנת תל אביב ההגנה, ללא עצירות ביניים.

לטובת קהל האוהדים והצופים יועמד מערך חניה והיסעים חינם, אלפי מקומות חנייה בחניונים ללא תשלום ומתחם פאן זון לטובת האוהדים שיקדימו הגעתם לאצטדיון. לא תותר הגעת כלי רכב פרטיים למתחם אצטדיון טדי ומתחם הארנה ולא תותר כניסת כלי רכב לשכונות מלחה וקטמון (למעט תושבי השכונות). שאטלים יפעלו החל מהשעה 15:30 ויסיעו את האוהדים חינם לטדי בסמוך ליציעים אשר הוקצו לקבוצות.

אוהדי מכבי חיפה – לרשותם יעמוד חניון גן החיות, חניון הרצל (רכבת קלה) וחניון הגן הטכנולוגי הר חוצבים.

אוהדי הפועל באר שבע – לרשותם יעמוד חניון הדסה עין כרם וחניון הלאום.