"הלכנו לישון בלילה עם חיים סילבס והתעוררנו בבוקר עם אסף נמני"

play
חיים סילבס מאמן בני סכנין | שלומי גבאי
ניצחון לפני הירידה ללאומית: 3:4 גדול למכבי פתח תקוה על הפועל חדרה 07:27

היועץ המקצועי אורן גולן דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והסביר מה הוביל למינוי המפתיע של חדרה: "סילבס בן אדם נהדר עם אישיות מיוחדת, אבל עשינו סבב חשיבה נוסף וזאת ההחלטה שקיבלנו". האזינו

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי שנראה היה שחיים סילבס ימונה למאמן הפועל חדרה במקומו של ניר ברקוביץ' שכזכור עזב מבלי להעביר אימון, אורן גולן הפתיע כשבחר בסופו של דבר דווקא באסף נמני, עוזרו של מנחם קורצקי בעונה החולפת, לתפקיד המאמן. לאחר הצעד שכאמור הפתיע רבים, היועץ המקצועי עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והסביר מה הוביל להחלטה.

גולן הסביר: "הלכנו לישון בלילה עם סילבס וקמנו עם נמני. האמת שמאוד התרשמתי מחיים, אני חושב שהוא באמת אישיות מיוחדת ובן אדם נהדר, אבל עשינו מחשבה נוספת, סבב חשיבה נוסף, והחלטנו למנות את אסף. הפועל חדרה כל שנה קידמה מאמן צעיר כזה או אחר. חיים מאמן בכיר בכדורגל הישראלי, אבל אני חושב שעם הסגל הקיים באמת נרצה לתת הזדמנות למאמן מתוך המועדון. יש פערים ספיים ביניהם, כמובן. היתרון של אסף שהוא נמצא שנתיים במועדון ומוערך מאוד על ידי השחקנים שאוהבים אותו. החלטנו פה אחד לתת לו את ההזדמנות".

האם חוסר הניסיון של נמני לא יפגע בקבוצה: "אני מסכים, עוזר מאמן זו סוגיה אחרת ומאמן זו סוגיה אחרת. אני חושב אבל שכל מאמן התחיל כעוזר. אני מקווה שבחרתי נכון ושעשינו עוד מאמן טוב בליגת העל. כמה קבוצות התחילו עם מאמן וסיימו עם אותו מאמן בליגת העל העונה, אתה יודע? יש לאסף מעטפת חמה ואוהבת שמחכה לו, נבוא עם אנרגיות טובות, ואני מקווה שנעשה עוד עונה טובה שבה נברח מהתחתית, נסיים במרכז הטבלה ונקדם שחקנים צעירים".

האזינו לדברים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי