חנן ממן בריאיון: "לא היה לי ספק שמכבי חיפה תשייט לאליפות"

play
חנן ממן שחקן הפועל חיפה | ברני ארדוב
נפרדה מליגת העל עם חיוך: 0:1 להפועל נוף הגליל על הפועל חדרה 05:31

קשר הפועל חיפה בריאיון לתוכנית "הללי אורגינל ברדיו צפון 104.5fm": "זו הייתה שנה מאתגרת וקשה, עם המון עצב ותסכול". והאם יחזור לאימוני פתיחת העונה הבאה?

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

חנן ממן סיים את העונה מוקדם מהצפוי. זה קרה לפני יותר מחודש, במהלך משחקה של הפועל חיפה נגד הפועל חדרה, במהלכו נפגע בבטנו מכניסה של תמיר גלזר. ממן גמר את העונה, קבוצתו התקשה וסיימה את העונה בצורה עגומה וכעת גם הוא מודה שבמועדון מאוד שמחים ש-2021/22 מאחוריהם.

היום (שישי) ממן התראיין לתוכנית "הללי אורגינל ברדיו צפון 104.5fm" עם יוני הללי וסיפר על הסיום העגום שלו ושל קבוצתו לעונה: "אני בסדר, משתפר מיום ליום. עכשיו כולם יוצאים לפגרה, אני נכנסתי למשטר אימונים ואני עובד במטרה לחזור כמה שיותר מוכן לטרום עונה. יש קשיים שאני חווה עם עצמי ברמה היום-יומית, שלא כל כך קשורים לספורט, אבל כן התחלתי לרוץ, אני מעלה מאסת שריר. אני עדיין לא נוגע בכדור ולא נכנס לדברים שיכולים לגרום לי לחבלה בבטן – זו הוראת הרופא – ואני מקווה שאקבל את האישור להתאמן עם השחקנים כשהקבוצה תחזור לפעילות".

חנן ממן שחקן הפועל חיפה בחימום
שנה לא קלה, על המגרש ומחוצה לו. חנן ממן | דני מרון

על העונה הקשה שעברה הפועל חיפה, שכיוונה לפלייאוף העליון והידרדרה לתחתית: "חווינו משבר שהתחיל עם שלושת ההפסדים לקבוצות הגדולות, הביטחון גם ירד אחרי ההפסד הצורם למכבי חיפה בסיבוב הראשון וגם גרם לכך שהקהל הפסיק קצת לבוא. בינואר לא התחזקנו מספיק בתפקידים שהיינו צריכים, היה לנו סגל קצר ושחקנים התחילו לסחוב פציעות. גם מהספסל שחקנים לא נכנסו כמו שצריך ולא קיבלנו תרומה נורמלית מהספסל – אני אומר את זה בכלליות, לא רוצה לפגוע באף אחד. בסוף העונה כבר כולם רצו שהעונה הזו תיגמר וחבל, כי לא הייתה סיבה שזה יהיה ככה".

חזרתו של ניר קלינגר למשרת מאמן הקבוצה: "אני מאוד אוהב את ניר. פעמיים הוא הגיע להפועל חיפה ופעמיים איכשהו קרה שעזבתי. הפעם לא נראה לי שאעזוב ואני מקווה שיהיה לו המון בהצלחה ושהוא מגיע חדור מטרה ויעשה את הדברים שהפועל חיפה זקוקה להם. אני מאוד אוהב אותו ומעריך אותו מקצועית ובטוח שיהיה לנו חיבור טוב כמו שהיה עד היום".

השנה הקשה שעברה עליו, במהלכה גם הלכה לעולמה אחותו אורית: "כל הדברים קרו חוץ מכדורגל. זו הייתה שנה מאתגרת וקשה, עם המון עצב ותסכול. פתחתי את העונה לא טוב ואז אחותי הלכה לעולמה וזה היה מאוד עצוב וקשה לכולנו, עד סוף החיים זה ילווה אותנו. אחר כך הגיעה הפציעה הזו משום מקום שאני לא יודע איך לאכול אותה ולא יודע איך ומתי אחזור. בהתחלה היה חוסר ודאות ולא ידעתי מה קורה, אתה מפחד שיהיה אולי סיבוך ולא יודע מהו גודל הנזק, אבל תודה לאל טיפלו בי כמו שצריך ואני יודע שאחזור ואהיה טוב. קרו הרבה דברים השנה, אבל אותי ואת המשפחה עוטפים המון אנשים שלא נותנים לנו להיות לבד".

על האליפות של מכבי חיפה אמר לסיום: "בחודשים האחרונים הם לא שיחקו כמו שהם הרגילו את כולם וזה גרם לביקורת והייתה ירידה ביכולת ואולי בביטחון של השחקנים, אבל הם עשו עונה מטורפת עם תצוגות מטורפות ולא היה לי ספק שהם ישייטו לאליפות שנייה ברצף. כל הכבוד להם, הם זכו בטרבל ויש להם עוד תואר להילחם עליו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי