הפועל חיפה פנתה לגוזלן, סיכויים קלושים שאוז'בולט יישאר

עונה שלישית בחדרה? שובל גוזלן | דני מרון

החלוץ הודיע להפועל חדרה שהוא נוטה לקבל את ההצעה מקבוצתו של קלינגר. הסלובני לא מתכוון לחתום על חוזה ארוך טווח וקבוצות בליגת העל צפויות לפנות אליו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה פנתה לשובל גוזלן ומנסה לצרפו. החלוץ ששיחק בהפועל חדרה בעונה החולפת זכה לפנייה כאשר המאמן ניר קלינגר רוצה לראות אותו מגיע לצד האדום של הכרמל בעונה הקרובה. גוזלן עצמו כבר הבהיר לאנשי הפועל חדרה שיש לו פנייה והוא נוטה לקבלה וכעת ניראה ששתי הקבוצות ייאבקו על שירותיו של החלוץ. גוזלן אם יצטרף יהיה למעשה החלוץ השני של הקבוצה ביחד עם אלון תורג'מן.

אלן אוז'בולט, חלוץ הפועל חיפה
ייפרד אחרי עונה אחת. אוז'בולט | מאור אלקסלסי

מי שלא ימשיך ככל הניראה בקבוצה הוא אלן אוז'בולט. החלוץ מסרב לחתום על חוזה ארוך טווח לשלוש שנים ולמעשה מחר זהו היום האחרון שחיפה יכולה לממש אופצייה ולרכוש את השחקן במאתיים אלף יורו. בחיפה לא מתכוונים לעשות זאת אם אוז'בולט לא יחתום על חוזה לשלוש שנים ולכן הסיכויים שהסלובני יישאר בכרמל קלושים.

לא מעט קבוצות בליגת העל מחכות לאי מימוש האופצייה וצפויות לפנות רשמית לשחקן. החלוץ זוכה גם להצעות מעבר לים בעוד קבוצתו הסלובקית סלובן ברטיסלבה מעוניינת שיישאר במדיה. אגב בחיפה הבהירו שגם אם גוזלן יחתום, אין אומר הדבר שבקבוצה יירדו מהניסיונות לצרף את יון ניקולאסקו שכאמור סיכם את תנאיו בקבוצה אך קיימים פערים מול קבוצתו הסלובקית בנוגע לתשלום על כרטיסו.