שוב יחבור לרפואה? דור אלו במו"מ מתקדם עם הפועל תל אביב

דור אלו שחקן מכבי פתח תקוה | אודי ציטיאט

האדומים עשויים לצרף את המגן הימני שירד ללאומית עם מכבי פתח תקוה. אם כן, יתחרה על מקום בהרכב מול בן ביטון, כפי שהיה בתקופתם המשותפת בהפועל באר שבע

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מתקרבת להחתמת שחקן נוסף. אחרי גודפריד רומראטו, קייס גאנם והישאם לאיוס, האדומים מנהלים מו"מ עם המגן הימני דור אלו, שבעונה החולפת שיחק במכבי פתח תקוה שירדה לליגה הלאומית. המו"מ נמצא בשלב מתקדם והצדדים מאמינים שביממה הקרובה ניתן לסגור הכל ולחתום.

דור אלו שחקן מכבי פתח תקוה
במו"מ מתקדם עם הפועל תל אביב. דור אלו | אודי ציטיאט

אלו בן ה-28 רשם העונה 13 הופעות בלבד בליגת העל ושותף עוד שלוש פעמים בגביע המדינה במדי המלאבסים, ואם יגיע להפועל תל אביב יתחרה על חולצת ההרכב עם בן ביטון – כפי שהיה בתקופתם המשותפת בהפועל באר שבע. אלו גם שיחק תחת קובי רפואה, מאמן הפועל תל אביב, במכבי פתח תקוה ובעירוני קרית שמונה.

אלו, כידוע, גדל במחלקות הצעירות של מכבי פתח תקוה וב-2017 נמכר להפועל באר שבע, אך התקשה להשתלב בבירת הנגב ובעונת 2019/20 יצא להשאלה בבני יהודה, אחרי שכבר היה על סף חתימה במכבי תל אביב ואפילו שהה במחנה האימון של הצהובים בהולנד, אולם העסקה נפלה בסופו של דבר. בעונת 2020/21 שיחק קרית שמונה ובקיץ שעבר חזר למכבי פתח תקוה בחוזה עד תום העונה, שכעת הסתיים.