"שלושים שנה מסתכמות בשורה וחצי": ליאני נגד איגוד השופטים

play
שופט הכדורגל לירן ליאני | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.6 05:15

לשופט שהגיע לגיל פרישה הוצע לעבור לצוות ה-VAR או להשתייך לסגל המבקרים הארצי, אך הוא נפגע מהדרך בה נפרדו ממנו וכתב על כך בפייסבוק

(גודל טקסט)

לירן ליאני, שופט הכדורגל שהגיע לגיל פרישה, ביקר הערב (שבת) את איגוד השופטים ואת המנכ"ל יריב טפר. ליאני, שכזכור סירב להשתבץ לחצי גמר גביע המדינה כדי לשפוט בגמר, מהלך שלא התקבל בהבנה באיגוד, העלה לעמוד הפייסבוק שלו ביקורת נוקבת נגד האיגוד, בעיקר על הדרך בה נפרדו ממנו אחרי 30 שנות פעילות.

"תמיד אמרתי שלשופט בכלל ולשופט כדורגל בפרט אין תהילה. אין משכורות עתק, אתה לא זוכה באליפות, לא ירימו אותך על הכתפיים ולרוב גם לא תקבל מילה טובה מהתקשורת אחרי המשחק. לכל היותר לא יזכירו אותך בסיום המשחק (ושלא תטעו, אני קונה את זה)", כתב ליאני בתגובה למכתב ששלח לו טפר, "אבל, אתה כן מצפה לפרגון, למילה טובה, לסוג של הוקרה לפחות מהמערכת אותה אתה משרת קרוב לשלושה עשורים מהחיים שלך.

לירן ליאני שופט כדורגל ישראלי
"נכון היה לסכם אותה אחרת". ליאני במסר לאיגוד | מאור אלקסלסי

"לפני שאנחנו כאיגוד מבקרים את התקשורת, את המאמנים ואת השחקנים על חוסר אהדה, על ביקורתיות יתר, ועל חוסר הערכה, כדאי שנבדוק קודם כל את עצמנו. החלטתי לשתף אתכם בהוקרה 'שזכיתי' לה ונשלחה אליי במייל. שלושים שנה שמסתכמות בשורה וחצי: 'בהזדמנות זו הנני מבקש להודות לך בשמי ובשם הנהלת האיגוד על שרותך המסור כשופט בליגת העל'. יש מספיק דרכים להוקיר ולהעריך את פועלם של אנשים שעומלים רבות לטובת הארגון אליו הם משתייכים, מדובר בתקופה משמעותית לשני הצדדים, כברת דרך משותפת. נכון היה לסכם אותה אחרת", כתב השופט שהוצע לו להיות מעתה בסגל שופטי המסך או להשתייך לסגל המבקרים הארצי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי