טל בן חיים חתם במכבי פתח תקוה: "חוזר הביתה בשמחה רבה"

play
טל בן חיים | אריאל שלום
חברי מה קשור מאחלים בהצלחה לנבחרת הנוער של ישראל לקראת גמר אליפות העולם 00:31

אחרי שנתיים במכבי תל אביב, הקיצוני בן ה-32 שב לקבוצת נעוריו בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת וינסה לסייע לה להעפיל לליגת העל. בעתיד יזכה לתפקיד מקצועי במחלקת הנוער

(גודל טקסט)

טל בן חיים סוגר מעגל. הקיצוני בן ה-32 חתם היום (שישי) לשנתיים הבאות במכבי פתח תקוה, קבוצת נעוריו שכעת הוא ינסה לסייע לה להעפיל בחזרה לליגת העל.

בן חיים, שלמעשה בחודש הבא יחגוג את יום הולדתו ה-33, חזר ארצה לפני שנתיים כשחתם במכבי תל אביב, אולם לא הצליח לשחזר את יכולותיו מאז שקרע את הרצועה הצולבת בספרטה פראג, מצא את עצמו מאז מבלה בעיקר על הספסל וכעת ינסה לחזור לעצמו ולעזור לקבוצתו בליגה הלאומית.

"אני חוזר הביתה בשמחה רבה, על מנת להחזיר את מכבי פתח תקווה למקומה הטבעי בליגת העל", אמר בן חיים לאחר החתימה. מכבי פתח תקוה פתחה השבוע את אימוניה לעונת 2022/23 ובן חיים צפוי להצטרף להכנות שלה בתחילת השבוע.

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב
שוב בפתח תקוה. טל בן חיים | אריאל שלום

כזכור, בן חיים שיחק בקבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה ועלה לבוגרים של המועדון ביולי 2008. כעבור ארבע שנים הוא נמכר להפועל תל אביב וכעבור עונה אחת באדום חצה את הכביש ועבר למכבי תל אביב, ששילמה עבורו מעל מיליון יורו.

ארבע שנים לאחר מכן המשיך בן חיים לתחנה הבאה שלו, כאשר חתם בספרטה פראג הצ'כית ששילמה עבורו 2.9 מיליון יורו והפכה אותו לאחד השחקנים היקרים בתולדות הליגה הצ'כית. עם זאת, בעונת הבכורה בצ'כיה הוא בישל שלושה שערים ולא כבש ב-21 הופעות ובעונה שאחרי זה רשם שלוש הופעות בלבד, כתוצאה מפציעה קשה שהתבררה כקרע ברצועה הצולבת. בעונת 2019/20 שיחק בקבוצת המילואים של ספרטה פראג ובארבע הופעות כבש פעמיים ובישל פעמיים.

לאחר התרת חוזהו הוא שב למכבי תל אביב ובשנתיים האחרונות הוא כבש שמונה שערים ובישל ארבעה ב-74 הופעות בכל המסגרות, אבל הקיץ חוזהו הסתיים והצהובים בחרו לסיים את ההתקשרות בין הצדדים וסללו את דרכו חזרה למכבי פתח תקוה. לאורך הקריירה זכה עם מכבי תל אביב בשתי אליפויות ובשני גביעי מדינה.