הרכש היקר בתולדות המועדון: מכבי חיפה החתימה את פרנצדי פיירו

play
פרנצדי פיירו, מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6 05:04

אחרי חיזורים שארכו כמה שבועות, העסקה הושלמה. החלוץ בן ה-27 עבר מגנגאן תמורת 1.6 מיליון יורו בחוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. הוא יחבור לדין דוד, ניקיטה רוקאביציה ובן שהר בחלק הקדמי ויצטרף לדניאל סונדגרן ופייר קורנו שחתם מוקדם יותר היום

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

החלוץ פרנצדי פיירו חתם הערב (שישי) במכבי חיפה והפך לשחקן הרכש היקר בתולדותיה. האלופה הישראלית חיזרה אחרי השחקן בן ה-27 במשחק זמן רב ולבסוף הגיעה לסיכום איתו ועם קבוצתו הקודמת גנגאן, שתקבל עבורו 1.6 מיליון יורו. הוא נחת הבוקר בישראל, כבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה וחתם לשלוש שנים עם אופציה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת.

לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "אני שמח לחתום במועדון גדול כמו מכבי חיפה עם שאיפות גדולות. אני מתרגש מאוד לפתוח פרק חדש בחיים שלי, עם האוהדים הנפלאים האלה והאצטדיון המדהים הזה. מחכה כבר לעלות על הדשא".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, הוסיף: "שמחים על הצטרפותו של פרנזי פיירו. פרנזי יוסיף לקבוצה איכות, פיזיות ומנהיגות. אנו מאחלים לו התאקלמות מהירה, רגעים משמחים וכמובן שערים רבים. ברוך הבא לביתך החדש והירוק פרנזי פיירו".

גל אלברמן, פרנצדי פיירו, מכבי חיפה
יטיל אימה על הגנות ליגת העל? פיירו עם אלברמן | אתר רשמי, מכבי חיפה

שחקנה בן ה-27 של נבחרת האיטי, כבש בעונה החולפת 15 שערים בליגת המשנה בצרפת. הוא שיחק בגנגאן בשנתיים וחצי האחרונות וחוזהו הנוכחי עתיד להסתיים בקיץ 2023. לפני גנגאן, בילה עונה וחצי במוסקרון הבלגית והבקיע 9 שערים בכל המסגרות.

פיירו נולד בהאיטי, אבל גדל בארה"ב, מחזיק באזרחות כפולה, שיחק גם כדורסל בתיכון ובילה בליגת הכדורגל של המכללות עד גיל 22. קולורדו ראפידס בחרה אותו בדראפט 2018, אבל הוא לא זכה לשחק במדיה ובקיץ באותה שנה חתם במוסקרון.

פיירו למעשה החליף בסגל את גודסוויי דוניו, שבצוות המקצועי החליטו להיפרד ממנו וחתם בנפטצ'י באקו. לפני הצטרפו לקבוצה ניקיטה רוקאביציה, דניאל סונדגרן, פייר קורנו שרק חתם לפני שעה קלה וינון אליהו. חוסה רודריגס ומיקאל אלפונס עזבו.