רשמי: ניר ביטון חתם במכבי תל אביב

שחקנה של נבחרת ישראל, שעזב את סלטיק אחרי תשע עונות, חזר באופן רשמי לליגת העל והצטרף לקבוצה המתחדשת של איביץ'

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי ההודעה על סיכומו במועדון, מכבי תל אביב הכריזה הבוקר (שבת) באופן רשמי על החתמתו של ניר ביטון. הבלם/קשר שנחת אתמול בהולנד וחבר לקבוצה במחנה האימונים במירלו עבר בדיקות רפואיות ולאחר מכן חתם על החוזה לשנתיים. ביטון יחל כעת להתאמן עם הקבוצה המתחדשת של ולאדן איביץ'. ביטון ילבש את החולצה עם המספר 66.

השחקן שחזר לליגת העל אחרי תשע עונות בסלטיק מיועד לשחק בעמדת הבלם, כאשר הוא עשוי לשתף פעולה עם בלם זר ובמקרה שכזה אנריק סבוריט יוזז בחזרה לעמדת המגן השמאלי. אופציה נוספת היא שביטון, סבוריט והבלם הזר שיגיע ירכיבו שלישיית בלמים. כידוע, אחד השמות שמסקרנים במיוחד את הצהובים בנוגע למשבצת הבלם זר הוא אנדראס מקסו. על פי הדיווחים בדנמרק, קבוצתו ברונדבי לא תעמוד בדרכו של השחקן אם תגיע הצעה מקרית שלום.

ניר ביטון מוצג כשחקן מכבי תל אביב
חותם על החוזה. ניר ביטון | אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

ניר ביטון חווה קריירה ארוכה מאוד בסלטיק ומלאת הישגים. הוא חתם בקבוצה באוגוסט 2013 לארבע שנים ומאז הוא לבש את המדים הירוקים. לביטון יש בסך הכול 175 הופעות ליגה במדי סלטיק, במהלכן הוא כבש עשרה שערים. ביטון ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת של ישראל ב-2010 כשבמאזנו 3 שערים ב-39 הופעות בינלאומיות ועוד 39 הופעות במדי הנבחרות הצעירות של ישראל.