"חמד בגיל של זהבי. יש לו עוד שנתיים לתת ברמות הגבוהות של הליגה"

play
שער ראשון אחרי חודש. חמד וחבריו חוגגים | GettyImages, Matt King
שחקני הפועל באר שבע בחגיגות הגביע 00:33

בהפועל באר שבע חוגגים את ההחתמה של החלוץ בן ה-35, בטוחים ש"לגיל שלו אין שום משמעות", ומחכים לתרומה הייחודית שיתן: "אין לנו אף חלוץ בסגנון שלו". אלונה ברקת לא פוסלת החתמת זר נוסף בעמדה: "כל הגדולות התחמשו, גם אנחנו צריכים גיוון"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מאוד מרוצים מהחתמת תומר חמד, למרות שהשחקן היה די רחוק מהעין בעונות האחרונות ומצטרף הרבה אחרי השיא שלו באירופה. "תומר שומר על חיים ספורטיביים ודואג לתחזק את הגוף שלו, כך שאין כל כך משמעות לעובדה שהוא כבר חצה את גיל 35", אמרו אתמול (ראשון) במועדון נוכח העובדה שהחלוץ מגיע למועדון בגיל כל כך מתקדם. "גם ערן זהבי באותו הגיל של תומר חמד וכולם משוכנעים שמכבי תל אביב הביאה את השחקן הכי חשוב שאפשר לצרף. לתומר יש עוד שנה או שנתיים לתת ברמות הגבוהות של ליגת העל והוא יוכיח את זה".

לקבוצה יש כמה חלוצים בסגל. איתי שכטר, יוג'ין אנסה, שגיב יחזקאל ואפילו רותם חטואל שיכול לשחק קרוב לשפיץ. "לכל השחקנים האלה יש אופי די דומה, אבל חלוץ בסגנון של תומר חמד לא היה לנו עד כה וזה מה שדחף לעסקה. תומר הוא חלוץ רחבה טיפוסי. שחקן של נגיעה ומשחק ראש. אלה הצדדים החזקים שלו והוא ייתן לנו הרבה נוכחות ברחבה", אומרים בהפועל באר שבע. "בנוסף לכל לתומר יש גם אישיות שמתאימה מאוד למה שבנינו כאן בקיץ שעבר. שחקנים כמו טיבי, שכטר, גורדנה לצד ויטור, חאתם ובאריירו. ועכשיו גם תומר עם האופי המיוחד שלו והתרומה שלו לכל חדר הלבשה. זו החתמה פנטסטית".

תומר חמד שחקן הפועל באר שבע
"החתמה פנטסטית". חמד | אתר רשמי, הפועל באר שבע

במועדון לא פוסלים שאלונה ברקת תחתים עוד חלוץ זר ולא תעצור בחמד בכל מה שקשור להתקפה. "כל הגדולות התחמשו בחלוצים איכותיים, כך שגם אנחנו צריכים שיהיה לנו מגוון של חלוצים טובים", אמרו במועדון.

הקבוצה תחל היום את מחנה האימונים שלה בקרקוב אחרי שהקבוצה המריאה אמש לפולין באיחור מנתב"ג. כבר מחר תשחק הקבוצה במשחק אימון ראשון מול וולונטרי הרומנית. ביום רביעי תפגוש את ויסלה קרקוב וביום שישי תפגוש את קרקוביה קרקוב שבמתקן האימונים שלה הפועל באר שבע מקיימת את מחנה האימונים. המחנה יסתיים עם משחק אימון ביום שני הבא מול קרמיוטיסה מקפריסין. למחרת תשוב הקבוצה לארץ ותתכונן למשחק אלוף האלופים מול מכבי חיפה שיערך בשבת ה-16 בחודש.

שוער הפועל באר שבע עמית משיח עם סוכנו אבי נמני
שוער חדש לבאר שבע. משיח ונמני | באדיבות המצולמים

בנוסף לחמד הצטרף להפועל באר שבע שוער נבחרת הנוער, עמית משיח מהפועל תל אביב, באמצעות סוכנו אבי נמני.