פדרו נונו: "הבנתי שהמטרה של ריינה היא אירופה בתוך 2-3 שנים"

play
פדרו נונו במדי בלננסש | GettyImages, Gualter Fatia
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.7 05:31

הפורטוגלי של העולה החדשה סיפר במולדתו: "אני מופתע לטובה. נבנה כאן סגל עם הרבה איכות. מקווה לכבוש ולבשל כמה שיותר"

(גודל טקסט)

שחקנה החדש של בני ריינה, פדרו נונו, התראיין לאחד מכלי התקשורת בפורטוגל וסיפר על הרשמים הראשונים שלו מישראל. הקשר בן ה-27 גדל במחלקת הנוער של בנפיקה, שיחק בכמה קבוצות במולדתו ובעונה האחרונה לבש את מדי בלננסש. ריינה היא התחנה הראשונה שלו מחוץ לפורטוגל, שם רשם 152 הופעות בליגה הבכירה.

"זו הפעם הראשונה בה אני יוצא לשחק מחוץ לפורטוגל ואני מופתע לטובה. האנשים מאוד חמים וקיבלו אותי יפה, האוכל טוב. בישראל מאוד חם ובאימונים קשה לי לנשום, אבל בסך הכול עד עכשיו הכול טוב", סיפר נונו, שאמור להיות זה שיספק יצירתיות בחלק הקדמי של אדהם האדיה.

פדרו נונו, שחקן בלננשש לשעבר
החתמה נוצצת. נונו | אימג'בנק GettyImages, Gualter Fatia

נונו המשיך: "רציתי לעזוב את פורטוגל כבר לא מעט זמן ואז הגיעה הצעה מישראל. הייתי חייב לצאת מאזור הנוחות שלי. בני ריינה זה מועדון צעיר שנוסד לפני שש שנים. זה פרויקט שמעניין ומאתגר אותי. אני מתקשר עם שאר השחקנים באנגלית, אבל אני צריך להתרגל. מעולם לא הייתי צריך לדבר אנגלית על בסיס קבוע – אני מבין יותר טוב ממה שאני מדבר – אבל התקשורת טובה.

"דיברתי עם אנשים והפידבק לגבי ישראל תמיד היה חיובי. היו לי חששות, אבל אחרי שהגעתי כולם התפוגגו. זה שונה ממה שחשבתי, הופתעתי לטובה. אני מאוד מרוצה.

"כשקבוצה עולה ליגה, המטרה הראשונה היא לשרוד. אבל שמעתי שהנשיא של המועדון הציב מטרה להגיע לאירופה בתוך 2-3 שנים. יש לו הרבה אמביציה ונבנה כאן סגל עם הרבה איכות. אישית, המטרה שלי היא לעשות עונה טובה עם כמה שיותר שערים ובישולים. אני רוצה לשחק יותר דקות מאשר בעונה שעברה שהייתה קשה כי הייתה לי פציעה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי