סער פדידה סיכם עקרונית לעונה אחת בהפועל חדרה

play
סער פדידה שחקן הפועל חיפה | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7 05:11

הקשר שסיים את חוזהו בהפועל חיפה צפוי לחתום ולקבל תפקיד מרכזי. ניסיונות לצרף גם את טימו מוזי, הגעת תמיר גלזר מתעכבת

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

סער פדידה סיכם עקרונית לעונה אחת בהפועל חדרה. הקשר שסיים את חוזהו בהפועל חיפה, צפוי להיפגש מחר (שלישי) עם ראשי המועדון ואם לא יקרה משהו דרמטי הוא יחתום באופן רשמי על החוזה. הצדדים היו במשא ומתן בימים האחרונים ובחדרה הביעו את הערכתם המקצועית לקשר בן ה-25, שאמור לקבל תפקיד מרכזי במרכז השדה של הקבוצה.

בתוך כך מנסים בחדרה לצרף גם את טימו מוזי וממתינים לאישורה של מכבי חיפה, לה שייך השחקן, כדי לסגור עמו את כל הפרטים שעוד נותרו. כזכור, החרים מוזי את אימוני פתיחת העונה של האלופה וכמובן לא יצא איתה למחנה האימון בחו"ל וכעת הירוקים מערימים קשיים על מעברו לחדרה. גורמים המעורים בפרטים טוענים שבסופו של דבר יאושר המעבר והוא יגיע לקבוצה של אסף נימני.

סער פדידה שחקן הפועל חיפה
בדרך לקבוצה חדשה. פדידה | מאור אלקסלסי

נושא נוסף שמעסיק את אנשי הקבוצה, הוא צירופו של תמיר גלזר. הקשר שב ממחנה האימון של מכבי תל אביב בהולנד ותנאיו הכספיים עם חדרה כבר סגורים, כולל פרטי ההשאלה בין חדרה לצהובים. מה שמעכב בשלב זה את השחרור הוא העובדה שגלזר ומכבי מנהלים שיחות על הארכת חוזה, אך בשלב זה לא מגיעים לסיכומים ביניהם.

אחרי ההפסד 4:0 לעירוני קרית שמונה, הפועל חדרה תקיים מחר משחק אימון שני, הפעם נגד הפועל עפולה מהלאומית. ביום חמישי היא תמריא למחנה אימון בן 10 ימים בסופיה שבבולגריה.