קובאס מחפש חותמת. מכבי תל אביב תדרוש מענק פלייאוף עליון למושאלים

play
עידו שחר | ברני ארדוב
מחכה לזהבי: מכבי תל אביב עם הפסד שני בהכנה, 2:1 לווסטרלו 02:04

עתידו של שחקן הכנף יוכרע בעוד כחודש, ועד אז הוא ינסה לשכנע את איביץ' להשאירו על רקע עומס הזרים שייווצר בקרוב. בקבוצה החליטו: מי שתשאיל שחקנים ללא תמורה תחויב לשלם 50 אלף שקל במקרה של העפלה, ותיקנס אם לא תשתפם בלפחות 60 אחוז מהמשחקים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תקבל החלטה בנוגע לעתיד ברנדלי קובאס בעוד כחודש. לשחקן יש חוזה לעונה הבאה, אבל אחרי שהקבוצה תצרף בלם זר, היא תצטרך לבחור את מי מהזרים היא משחררת, בלי קשר לשחרור אדוארדו גררו, והחלטה לגבי קובאס תתקבל רק אחרי המשחקים הקרובים בהם הוא ירצה להוכיח את עצמו מול המאמן ולאדן איביץ' שמכיר אותו פחות ביחס לסטיפה פריצה. מקומם של ג'ורג'ה יובאנוביץ' ופארפה גיאגון מובטח בין הזרים בחלק הקדמי. אפשרות נוספת היא שחרורו של אנדרה ג'ראלדש אבל זה יקרה רק אם יצורף מגן ימני אחר עם עדיפות לאלי דסה.

במכבי תל אביב החליטו כי הקבוצות שיקבלו ממנה שחקנים ללא תמורה עבור ההשאלה, יצטרכו לשלם לה 50 אלף שקל, אם הן תעפלנה לפלייאוף העליון. מכבי תל אביב דורשת מכל הקבוצות שיקלטו את השחקנים שלה גם להתחייב לשתף אותם ב-60 אחוז מהמשחקים אחרת יצטרכו לשלם קנס.

שחקן מכבי תל אביב ברנדלי קובאס
המשחקים הקרובים יכריעו. קובאס | אריאל שלום

היום (רביעי) בשעה 15:00 תקיים מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה בה ידברו המאמן ולאדן איביץ', המנהל המקצועי ברק יצחקי והמנכ"לית שרון תמם.

מחר תקיים הקבוצה את משחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה ממנו יעדרו ערן זהבי, ניר ביטון, דן גלזר ושחר פיבן הפצועים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי