מכבי תל אביב סיכמה עם אפולון לימאסול על השאלת עידו שחר

play
עידו שחר באימון מכבי תל אביב | קובי אליהו
תואר אחד הלך: מכבי ת"א הודחה מגביע הטוטו אחרי 5:4 לנתניה בפנדלים 04:22

הצהובים הגיעו לסיכום עם אלופת קפריסין, הקשר ששיחק במכבי פתח תקוה ויחגוג בקרוב 21 יושאל לעונה אחת עם אופציית רכישה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הקשר עידו שחר צפוי להיות מושאל ממכבי תל אביב לאפולון לימאסול הקפריסאית. המועדונים הגיעו לסיכום על השאלה לעונה אחת עם אופציית רכישה, והשחקן ממתין כעת להיתר משלטונות צה"ל לעבור לאי השכן.

חשוב לציין כי אפולון היא אלופת קפריסין המכהנת, לאחר 16 שנים בהן לא זכתה בתואר הזה. בסך הכל יש בארונה ארבע אליפויות ותשעה גביעים, וזהו המועדון החמישי הכי מעוטר בקפריסין. הקבוצה תשחק בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, אליו העפילה אוטומטית בזכות הדחת הקבוצות הרוסיות.

שחר, שיחגוג 21 בחודש הבא, הושאל בחודש ינואר האחרון לחצי עונה במכבי פתח תקוה, זאת לאחר שמכבי תל אביב מימשה את האופציה להארכת חוזהו בשתי עונות נוספות, בעקבות רצונו של הקשר שגדל במחלקת הנוער של הצהובים לעבור לקבוצה בה יזכה לדקות משחק משמעותיות.

עידו שחר שחקן הנבחרת הצעירה
בדרך לאלופת קפריסין. עידו שחר | קובי אליהו

אף שהיה חלק מכל נבחרות ישראל הצעירות וערך 13 הופעות בנבחרת עד גיל 21, שחר לא הצליח לבסס את מעמדו בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב. ב-2019 הוא הושאל לשנה בבית"ר תל אביב/בת ים ורשם במדיה שישה שערים וארבעה בישולים בליגה הלאומית. לאחר מכן נשלח בהשאלה להפועל חיפה ואת העונה שעברה פתח במדים הצהובים, אולם מיעט לשחק עד שעבר למכבי פתח תקוה. בסך הכל, שחר ערך 39 הופעות בליגת העל, בהן הבקיע חמישה שערים ובישל שלושה.

* בעניין אחר, מכבי תל אביב הודיעה כי דדי בן דיין מונה למאמן קבוצת הנוער של המועדון, לאחר שבשנתיים האחרונות שימש כעוזר המאמן. הצוות המקצועי יושלם בימים הקרובים כאשר ימונה עוזר מאמן חדש ויצטרף אל מאמן השוערים, שורה אובארוב, טל ווליק מאמן הכושר והפיזיותרפיסט – אור אהרון. בן דיין אמר לאתר הרשמי של הצהובים: "מדובר בסגירת מעגל עבורי – כשחקן שהחל את דרכו במחלקת הנוער וקבוצת הנוער בפרט, להתמנות לעמדת המאמן הראשי של קבוצת הנוער. עכשיו המטרה לעבוד קשה על המגרש ולהשיג את המטרות שלנו".