יעקב בוזגלו: "אשמח לייעץ לאבא של אוסקר גלוך בארבע עיניים"

play
מפוצלת יעקב בוזגלו, מקסים גלוך | אתר רשמי, דורון שיינר
טיול באזרבייג'אן: מכבי תל אביב ניצחה 0:3 את זירה, צמד נפלא ליובאנוביץ' 03:15

אביהם של אוהד, אסי, מאור ואלמוג התראיין ב-103FM אצל גולן יוכפז גיא פלג והתייחס להקלטה החריפה נגד איביץ' ומכבי ת"א: "להורה מותר להוציא תסכול"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הביקורת הקשה שמתח אביו של אוסקר גלוך, מקסים, על מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ', לא יורדת מסדר היום. במכבי תל אביב עדיין מתלבטים כיצד להגיב לאירוע הלא פשוט ובשלב זה לא ברור אם יהיו השלכות על הכוכב הצעיר בעקבות התנהגות אביו.

מי שבעברו יצר אירועים בסגנון הוא יעקב בוזגלו, כמובן אביו של אוהד, אסי, מאור ואלמוג, שהדאגה לבניו הובילה אותו למספר אירועים מאוד לא שגרתיים – שכללו התבטאויות חריפות נגד הקבוצות בהן שיחקו, מסיבות עיתונאים חריגות ותביעות שהובילו לכך שבמכבי חיפה אף שקלו להכניס לחוזהו האחרון של מאור סעיף הנוגע לאביו. הבוקר (שלישי) שוחחו עם יעקב בוזגלו גולן יוכפז גיא פלג ב-103FM ושמעו את דעתו על ההתבטאות החריפה של מקסים גלוך.

יעקב בוזגלו במסיבת העיתונאים בה מאור בוזגלו הודיע על פרישה
מכיר אירועים מהסוג הזה. יעקב בוזגלו | ניב אהרונסון

"זה לא הוגן להוציא את הדברים בשיחה פרטית, בטח בצורה כזו", אמר בוזגלו, "אפשר להבין את האב שיש לו תסכול שכל העולם מדבר על בנו. מצד שני, הוא מקבל שתי דקות בסיום המשחק. אחרי אליפות אירופה לנוער אמרתי שאת הילדים האלה צריך לטפח ולשדרג להם את השכר".

עוד אמר בוזגלו: "מותר לי כהורה להוציא תסכול כמה שאני רוצה ואיפה שאני רוצה, ובטח בשיחות אישיות. אני לא חושב שזה הופנה למאמן – זה שיש תסכול כלפי המאמן ואמרתי את זה לאשתי או לחבר, זה לא היה אמור להגיע לתקשורת. אני הייתי פותר את הדבר הזה ביני לבין המאמן או ביני לבין המועדון. למרות שחסרו מספר שחקנים, איך אתה יכול לדרוש על שחקן שאתה לא משביח אותו 8-10 מיליון יורו? אשמח לייעץ לאבא של גלוך בארבע עיניים".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, רדיו 103fm