בשיקטאש ניסתה לבצע מחטף, ליידנר: "שמח לשחק באולימפיאקוס"

play
דורון ליידנר שחקן הפועל תל אביב | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.7 05:32

המגן השמאלי נחת ביוון ויעבור מהפועל תל אביב למועדון הפאר. האדומים יקבלו כשני מיליון יורו ותזכה לבונוסים עתידיים: "שמח מאוד להצטרף למועדון כזה גדול, אעשה הכול כדי לעזור לקבוצה לזכות בתארים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הערב אולימפיאקוס תארח את מכבי חיפה למשחק הגומלין במוקדמות האלופות (22:00, ספורט1), אך עוד לפני כן היא צפויה להודיע על החתמה מסקרנת של שחקן מוכר. דורון ליידנר המגן השמאלי של הפועל תל אביב ונבחרת ישראל נחת ביוון לקראת חתימה. המגן השמאלי בן ה-20 יחליף את המדים האדומים-לבנים של הקבוצה ממתחם חודורוב באלו של אלופת יוון, שתשלם עליו כ-2 מיליון יורו ובונוסים עתידיים. אגב, בתקשורת הטורקית דיווחו בשעות האחרונות שבשיקטאש קבוצת הפאר הטורקית התעניינה בשחקן וניהלה מו"מ עם האדומים, אך השחקן בחר באולימפיאקוס.

ליידנר אמר עם נחיתתו: "אני שמח מאוד לשחק במועדון גדול כמו אולימפיאקוס. זה המועדון הכי גדול ביוון. אני רוצה לתת הכול לקבוצה הזו כדי לזכות איתה בתארים".

ליידנר שביסס את מעמדו כמגן השמאלי הישראלי המוביל בחודשים האחרונים, חוזר גם על ידי קבוצות מאיטליה דוגמת ססואולו ובולוניה והיה מאוד מבוקש באוסטריה וינה. חלק מהקבוצות ניהלו מגעים לצירופו, אבל בשיקטאש מקווה להקדים את כולן ולרכוש את השחקן שמחירו בשוק מוערך ב-1.2 מיליון יורו.

דורון ליידנר שחקן הפועל תל אביב
ישחק בבשיקטאש? ליידנר | אודי ציטיאט

ליידנר הצטרף למחלקת הנוער של הפועל תל אביב בגיל 15 וכשנתיים וחצי לאחר מכן ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בניצחון 1:2 על מכבי חיפה בפלייאוף העליון בעונת 2019/20. ליידנר עוזב את הפועל תל אביב אחרי שצבר במדיה 53 הופעות בליגת העל. בשנותיו במתחם חודורוב גם רשם 5 הופעות בנבחרת הצעירה ולפני כמה חודשים קודם לנבחרת הבוגרת, בה תפס מקום בהרכב ופתח בכל 3 המשחקים בליגת האומות ביוני.