בית"ר ירושלים לביהמ"ש: הסירו את מגבלות המשטרה על עסקת אברמוב

play
מפוצלת חוגג אברמוב | אתר רשמי, ברני ארדוב, דני מרון, דורון שיינר
כחודש לאחר שנעצר בחשד לעבירות מין: משה חוגג שוחרר למעצר בית 14.12.21 00:46

במועדון דורשים לבטל את דרישת המשטרה לפיה הבעלים המיועד צריך להפקיד ערבות בסך 11 מיליון ש"ח עבור תשלומים למשה חוגג וקרן ההשקעות שלו. בנוסף, בקבוצה דורשים שעל הרוכש המיועד לא תוטל כל מגבלה לגבי סמכויותיו וזכויותיו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הגישה בקשה דחופה לבית המשפט עם דרישה להסיר את המגבלות שמטילה משטרת ישראל על מכירת הקבוצה לברק אברמוב. כזכור, המשטרה דורשת כי אברמוב יציב ערבות של 11 מיליון ש"ח עבור תשלומים למשה חוגג וסינגולריטים (קרן ההשקעות שלו). אברמוב הבהיר מצידו כי אם החלטה זאת לא תבוטל הוא לא ירכוש את הקבוצה.

במכתב ששלחה בית"ר נכתב עוד כי: "כן יתבקש בית המשפט הנכבד, לקבוע כי עם השלמת העברת הזכויות לידי ברק או לכל רוכש אחר, לא תהיה כל מגבלה מכוח צווי המניעה והתפיסה כהגדרתם להלן, על זכויותיו וסמכויותיו של הרוכש ועל התנהלות הקבוצה וזאת למעט בכל הנוגע לתשלום הסכום לחברת סינגולרטים בהתאם לתנאים הקבועים".

מכשול נוסף אותו בית"ר דורשת מבית המשפט להסיר, זאת הדרישה כי המניות של משה חוגג לא יועברו לברק אברמוב אלא רק לאחר שיסיים לשלם את כל התשלומים בעוד 3 שנים. למעשה, בשלוש שנים אלה אברמוב לא יוכל לשמש כבעלים.

משה חוגג, ברק אברמוב
בית"ר תקועה בין חוגג לאברמוב | אתר רשמי, ברני ארדוב, דני מרון, דורון שיינר

הבוקר (רביעי) התקיים בבית משפט השלום בראשון לציון הדיון בנוגע לערבות אותה צריך משה חוגג להחזיר. זאת לאחר שאתמול הוא נעצר והובא בפני שופט לאחר שתם הדד ליין להחזרת הכספים. מטעם התביעה נאמר בדיון הבוקר: "לחוגג יש כסף, יש מיליונים שהוא מסתיר. אין שום אינדיקציות לכך שאין לו כסף או שמצבו הכלכלי בכי רע, אלא להיפך".

עורך דינו של חוגג, משה מזור, אמר בדיון: "לקחו לו את הכספים וחילטו לו את הנכסים, הוא פסע מחדלות פרעון, אחרת הוא היה מחזיר את הכסף שנדרש. הוא נותן כערבות את דירות בני משפחתו, יש יותר מזה?".

השופט חזר וציין כי החשש הוא שחוגג יברח מהארץ וזאת מטרתה העיקרית של הערבות. נציגי חוגג הגיבו: "הוא לא מבצע הכנות והדברים לא ראויים, הוא בסך העל מנסה לשקם את חייו אחרי הנזק שנגרם לו".

השופט מנחם מזרחי חתם את הדיון עם החלטה לתת לחוגג ארכה נוספת של שבעה ימים ונתן לו הזדמנות נוספת למציאת מסמכים להוכיח את נכסיו. מזרחי כתב בהחלטתו: "אני מעניק לצדדים ארכה לנהל מו"מ ברוח הדברים שנאמרו בפרוטוקול ומחוץ לפרוטוקול".