ראשי אפולון לימסול קבעו: כאלף כרטיסים יוענקו לאוהדי מכבי חיפה במשחק בניקוסיה

play
הביקוש גבוה. אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
צמד בכורה לפיירו, מכבי חיפה השפילה את אולימפיאקוס עם 0:4 מהדהד 03:52

בפגישה בין הנהלת הקבוצה הקפריסאית לראשי אצטדיון ה-GSP הוחלט להעניק לירוקים את כמות הכרטיסים המינימלית, אף שהצפי הוא ל-10-12 אלף איש מתוך 22 אלף מקומות. בחיפה יפנו ליריבה כדי לשנות את ההחלטה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בדיון שנערך אצל ראשי אפולון לימסול והנהלת אצטדיון ה-GSP בניקוסיה, הוחלט בשלב זה שמכבי חיפה תקבל כאלף כרטיסים למשחק החוץ בקפריסין בשבוע הבא (9 באוגוסט). בקבוצה הקפריסאית מעריכים שכ-10-12 אלף אוהדים מקומיים יגיעו להתמודדות, בעוד שהאצטדיון מכיל כ-22 אלף צופים.

למרות זאת, בלימסול החליטו להעניק את הכמות המינימלית הנדרשת וזאת בשל ענייני אבטחה וקורונה. "בשלב הזה ההחלטה היא להעביר חמישה אחוז מהאצטדיון לידי מכבי חיפה", אישר לוואלה! ספורט היקו רייציק, חבר הנהלת הקבוצה הקפריסאית. "יש כל מיני משתנים שקשורים לאצטדיון ולכן זו ההחלטה כרגע".

בחיפה צפויים לפנות לראשי אפולון בניסיון לשנות את ההחלטה ולהוסיף כמות משמעותית של כרטיסים לאור הביקוש הגבוה אצל האוהדים הירוקים. ההערכה היא שאלפי ירוקים יגיעו אם אכן יתאפשר לרכוש כרטיסים.

אוהדי מכבי חיפה נגד אולימפיאקוס
הביקוש גבוה. אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

למשחק הראשון שייערך בחיפה ביום רביעי (20:00, ספורט2), כל הכרטיסים כבר אזלו והאצטדיון צפוי להיות מלא בכ-30 אלף צופים.

בצד המקצועי, בקבוצה ימשיכו היום בהכנות למשחק כאשר עדיין לא ברור האם ברק בכר ימשיך עם אותו הרכב שהביס את אולימפיאקוס, או שמא יבחר לבצע מספר שינויים.