אביו של משה חוגג: "כל מה שקורה לו זה בגלל שהוא רכש את בית"ר ירושלים"

play
| יותם רונן
משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים 06:03

לפני העברת הבעלות לאברמוב, אלי חוגג סיפר ל-103FM על התקופה הקשה של בנו: "יש הקלה גדולה, כל מי שמרים את הראש במדינה הזו, דואגים לערוף לו אותו". על ההסתבכויות: "מה שהיה שם זה בינו לבין אשתו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עסקת העברת בית"ר ירושלים ממשה חוגג לברק אברמוב צפויה להיות מאושרת היום (חמישי) באופן סופי ורשמי.

אביו של הבעלים היוצא אלי חוגג, התראיין היום לרדיו 103FM וסיפר על התקופה הקשה שעברה על בנו מאז רכש את המועדון מהבירה. "יש הקלה גדולה", אמר, "לצערי הרב, אנחנו חיים במדינה שבה כל מי שמרים טיפה את הראש, יהיה מי שידאג לערוף לו אותו. הצרה היא שהם מצליחים לעשות את זה, זה בדיוק מה שקרה לבני. כל מה שקורה לו היום ובשנה האחרונה – הכל בגלל רכישת בית"ר ירושלים".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים
תקופה קשה. חוגג | יותם רונן

חוגג הוסיף ואמר: "ילד בגיל כזה, שנוסק לשחקים, מגיע מהדרום ועושה רעש, מיד מסומן כאשם גם בזה. הוא לא היה צריך לצאת לתקשורת בהיקפים שיצא ולבלוט כמו שבלט. יענקל'ה שחר והאחרים, עם כל ההערכה והכבוד, הם לא ילדים בגיל 32 שעשו את מה שהבן שלי עשה. המשטרה אומרת, 'בואו נראה איך זה ייגמר'. תזכרו היטב איך זה התחיל, אני אומר לכם שאין כלום וכל מה שיש זה בגלל הבולטות שלו".

אביו של חוגג התייחס גם להסתבכויות של בנו: "אנשים עושים טעויות, הוא יודע זאת. כל אחד שאומר 'עבירות מין חמורות' צריך להסתכל במראה, להסתכל על עצמו ולהגיד אם אלו אכן עבירות מין חמורות. תקראו סקרים של גברים שעונים לשאלות האלה, עם כמה נשים היו ובגדו, ותראו את האחוזים. כל מה שהיה שם זה בינו לבין אשתו. בואו נראה איך זה ייגמר, אני יודע מה נטען, אבל כל אדם במדינת ישראל שייקחו אותו ויהפכו כל חלקה בגופו במשך שנה שלמה על כל מעשיו, ימצאו דרך להעמידו למשפט".