הקומיקאי גיא הוכמן הוכה בבלומפילד, בית"ר למשטרה: "מצו את הדין"

play
גיא הוכמן אוהדי בית"ר | אתר רשמי, דורון שיינר
לאברמוב יש עבודה: גאנם ואוז'בולט קבעו 1:2 להפועל ת"א על בית"ר 03:29

הקומיקאי שהוכה ביציע במשחק נגד הפועל תל אביב הגיש תלונה במשטרה, הקבוצה התנצלה והזמינה אותו להגיע כאורח מיוחד לאימון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי חודשים קשים, בבית"ר ירושלים קצת התקשו לעכל את החזרה למשחקים ואת אלפים האוהדים ביציעים במשחק נגד הפועל תל אביב. כ-4,000 אוהדים צהובים-שחורים שליוו את הקבוצה ייצרו את אווירת הכדורגל שהייתה חסרה למועדון, אולם גם הפעם היו כמה אוהדים סוררים. הקומיקאי גיא הוכמן חשף אתמול (שבת) כי הותקף באלימות על ידי מספר אוהדים של המועדון, והגיש הבוקר תלונה במשטרה.

"איזה באסה. מי שעוקב יודע שהתחלתי את הכל בטדי, בבית של אוהדי בית"ר וגיליתי שהם ההיפך ממה שהציגו לנו כל השנים. אוהדים טובים, חמים, חכמים, אוהבי כדורגל. ואני יודע שהרוב עדיין כזה. כי אני מקבל עכשיו מאות הודעות. אבל יש את הזבל. ולצערי לפעמים הזבל מסריח את כל החדר. וחבל. כי הזבל הזה מבריח כל בעלים שבא עם כוונות טובות, מרחיק אבות עם ילדים, עושה שם רע לקבוצה שאולי מייצגת הכי טוב את הישראליות", כתב הוכמן בפייסבוק, בצירוף סרטון שמראה את התקיפה.

"ברור לי שאני לא תמים. אני בא וצוחק עליהם, ומי שמשחק באש צריך לדעת גם להיכוות לפעמים. אבל פה נכוויתי אחושרמוטה, תרתי משמע, כיבו עליי סיגריה. ונתנו לי פצצות. והתנהגו כמו הסטיגמה שניסיתי להוריד מהאוהדים האלה. כבר שנים אני עובר בין כל אוהדי הכדורגל, וברור שלא כולם אוהבים, אבל מעולם לא הגעתי לסיטואציה כזאת. ודווקא עם בית"ר. דווקא איפה שהתחלתי".

היום בית"ר פרסמה התנצלות רשמית בפני הוכמן והודיעה שהיא "מגנה בחריפות" את אירוע התקיפה. "כבר אמש לאחר האירוע וגם היום בשעות הבוקר יצרנו עם גיא קשר, דאגנו לשלומו והזמנו אותו להיות אורח שלנו באחד מאימוני הקבוצה הקרובים", נכתב בהודעה רשמית מטעם המועדון. "גיא מבחינתו הודה על ההזמנה וציין את כמות התמיכה וההודעות שהוא מקבל מהאוהדים האמיתיים של המועדון.
אנו קוראים למשטרת ישראל להגיע אל אותם פורעים ולמצות עמם את הדין כדי להפוך את היציע למקום טוב יותר".