האקס הרומני של באר שבע הזהיר את קראיובה: "הם יותר טובים מאיתנו"

play
שחקן ראפיד בוקרשט לשעבר, רוברט ניצה | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.8 05:01

רוברט ניצה סיפק תחזית פסימית ליריבת הדרומיים בחמישי (20:30, ספורט1): "הופתעתי שנשיא קראיובה אמר שהם פייבוריטים, הכדורגל בישראל נמצא מעל שלנו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

חלוץ הפועל באר שבע לשעבר, רוברט ניצה הרומני, התראיין אמש (שלישי) לתקשורת בארצו וסיפק תחזית לא ממש אופטימית ליריבה של אליניב ברדה ושחקניו בפלייאוף הקונפרנס ליג מחר (20:30, ספורט1) – קראיובה. בין השאר, ניצה סתר את דבריו של נשיא קראיובה סורין קארטו, שטען כי קבוצתו פייבוריטית לקראת צמד המפגשים.

"הכדורגל הישראלי נמצא מעל שלנו. גם שם כבר אין לנו חיים קלים, הם יותר טובים מאיתנו", אמר ניצה. "אין בישראל שחקנים שלא מקבלים שכר והחוזים מובטחים על ידי ההתאחדות. ברומניה יש רק שתיים או שלוש קבוצות שאין להן בעיות בנושא הזה. לכן הופתעתי מדבריו של מר קארטו. זה לא יהיה קל עבורם, בואו לא נשכח שבאר שבע הדיחה את לוגאנו עם שני ניצחונות".

ניצה המשיך: "בניגוד למה שקורה ברומניה, הם מאוד הוגנים, מקצועיים ובעלי מוסר עבודה. כששיחקתי בבאר שבע, הבוס מעולם לא נכנס לחדר ההלבשה. וכשעזבתי את ישראל, הם שילמו לי משכורת אחת אקסטרה, הם התגאו ששחקן זר שיחק אצלנו. קיבלתי מהם גם גביע. מאז המועדון נמכר לאישה שאפתנית מאוד".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם חאתם עבד אלחמיד
האקס אופטימי לגבי הסיכויים של באר שבע. ברדה ואלחמיד | דני מרון

הרומני ערך בסך הכל שבע הופעות בהפועל באר שבע ושיחק בשורותיה חצי עונה ב-2004, במהלכה כבש שני שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי