יצחקי: "לא נורמלי שיש 3 חלוצים כאלה". איביץ': "יהיה לי כאב ראש"

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב מודה שיש עומס בסגל ולא מתחרט על עסקת קניקובסקי וקארצב. המאמן: "לפעמים נשחק עם חלוץ אחד"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הביקור של מיטש גולדהאר בישראל נתן לאוהדי מכבי תל אביב הזדמנות לשמוע אותו מדבר בהרחבה על המועדון, ואיפשר להם גם לקבל תמונה כללית מהמנהל המקצועי ברק יצחקי והמאמן ולאדן איביץ'.

"עשינו מהלכים טובים", אמר יצחקי על הקיץ של הקבוצה. "התחלנו לעבוד קצת יותר מוקדם מבשנים קודמות. שמח על ההחתמות, חושב שעשינו דרך טובה בטח עם החזרת ישראלים בכירים. השבנו שחקנים בכירים וטובים שיכולים לעזור לנו, שחקנים עם אופי. ראו את זה במשחק החוץ בסלוניקי וגם אתמול מול קבוצה שפערי האיכות מולה הם מאוד גדולים. עם אופי, נחישות ואיכות ידענו לצאת ממצב לא פשוט. המחצית הראשונה הייתה פחות טובה והשנייה שונה לחלוטין. לא סיימנו את בניית הסגל, יהיו עוד כמה שינויים".

על עסקת קניקובסקי וקארצב: "עסקה טובה לנו, לנתניה ולקארצב. קיבלנו שחקן מאוד מוכשר בדמותו של קניקובסקי, שמח שהוא פורע את השטרות, גם אשתקד הוא היה מהשחקנים הטובים והשנה הוא משמעותי. עדן נכנס לשנה אחרונה בחוזה, מהשיחות איתו ועם סוכנו נראה שלא היה רצון להאריך, לכן זה היה טוב לכל הצדדים. מאחל לו בהצלחה ברוסיה".

על העומס בהתקפה: "זה לא נורמלי שיש שלושה חלוצים בסדר גודל כזה, אבל כל מאמן היה שמח שיהיו לו שחקנים איכותיים בהתקפה. אני שמח שהם מניבים תוצאות, לשלושתם כבר יש שערים באירופה ואני מקווה שהם ימשיכו להבקיע כמה שיותר".

ברק יצחקי מכבי תל אביב
אופטימי. יצחקי | אתר רשמי, רענן ברנובסקי

על העומס בהתקפה: "זה לא נורמלי שיש שלושה חלוצים בסדר גודל כזה, אבל כל מאמן היה שמח שיהיו לו שחקנים איכותיים בהתקפה. אני שמח שהם מניבים תוצאות, לשלושתם כבר יש שערים באירופה ואני מקווה שהם ימשיכו להבקיע כמה שיותר".

על השינויים בסגל: "החוק מאפשר רק שישה זרים, ואם יהיו שינויים נצטרך לשחרר מישהו, כרגע אנחנו מתמקדים במשחק ביום ראשון שהוא מאוד חשוב. לא רוצה להסתכל רחוק".

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר עם המאמן ולאדן איביץ'
הליגה התחזקה. איביץ' עם גולדהאר | יותם רונן

איביץ' על התחרות עם חיפה ובאר שבע: "אני לא מנבא. הליגה כאן מתחזקת משנה לשנה ,זה טוב לכדורגל הישראלי. המטרה שלנו היא לחזור למקום בו אנחנו מאמינים שאליו אנחנו שייכים – המקום הראשון. צריכים לעבוד קשה ולהכין את עצמנו, כל אחד צריך לתת 100% בכל יום. יש לנו שלושה חלוצים ברמה גבוהה, גם דור תורג'מן הצעיר הוא שחקן ברמה גבוהה. לפעמים אולי נשחק עם חלוץ אחד, לפעמים עם שלושה, זו החלטה שלי ואני עושה את מה שטוב לקבוצה.

על זהבי אמר איביץ': "לא צריך להגיד איזה שחקן זהבי, כל מאמן בליגה הזו, ולא רק כאן, היה רוצה אותו בקבוצה שלו. כל אוהדי מכבי תל אביב גאים מהמהלך הזה. יהיה לי כאב ראש בכל משחק אבל זה כאב ראש טוב. המטרה שלי היא לנצח, לתת את הכל למען הקבוצה".