נידם היה מתוסכל אחרי השער העצמי: "גול שרק הפועל ירושלים סופגת"

play
נדב נידם שחקן הפועל ירושלים | דני מרון
בוטאקה כבש בבכורה, אך נידם השווה בשער עצמי: 1:1 בין הפועל י-ם לחדרה 02:03

במועדון ניחמו את הקשר שכבש לשערו שלו ב-1:1 נגד חדרה: "נתחזק בעוד שני שחקנים עד סוף החלון", הוסיף המאמן זיו אריה. מחמאות לבוקאטה

(גודל טקסט)

בהפועל ירושלים הייתה אכזבה לאחר התיקו 1:1 אתמול (שבת) נגד הפועל חדרה בפתח תקוה. במועדון רצו לפתוח עם ניצחון והרגישו לאורך רוב דקות המשחק כי זה בידיים שלהם, אבל המשחק הסתיים בחלוקת נקודות כתוצאה משער עצמי של נידב נידם.

נידם ירד מתוסכל בסיום, כשאנשי המועדון מנחמים אותו בעקבות השער העצמי. מנגד, מי שזכה למחמאות הוא ג'ורדן בוקאטה, שעדיין לא בכושר משחק, אך פתח בהרכב, הבקיע את שער היתרון ונתן את כל מה שהיה יכול אתמול.

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים
לא קופץ מעל הפופיק. זיו אריה | דני מרון

המאמן זיו אריה הסביר את הירידה בחצי השני : "חדרה קבוצה אגרסיבית, ידענו שבחצי השני הם יהיו יותר נחושים, לא ידענו לעבור את הדקות הפחות טובות, זה גול שרק הפועל ירושלים מקבלת".

בנוגע לבוקאטה אמר: "הייתה התלבטות אם לפתוח איתו, הוא היה טוב באימונים אך לא התאמן סדיר, ראינו שהוא כבר מתעייף במשחק ולא רצינו לסכן אותו שייפצע".

כשנשאל אם יש הבדל משמעותי מהעונה שעברה, השיב אריה: "אני לא יודע לענות על ההבדל מהעונה שעברה, אני מרגיש שיש קבוצה טובה עם הרבה שחקנים משנה שעברה. עדיין נתחזק בעוד שני שחקנים עד סוף החלון. בסוף זה תוצאות, נצטרך להמשיך ולייצר נקודות".

המאמן הבהיר בנוגע למטרות: "המטרה לעונה היא להמשיך לקדם את השחקנים ,לשחק כדורגל עוד יותר טוב ולייצר יותר נקודות ויותר איכות ולא להיות לשניה אחת איפה שהיינו בשנה שעברה. לשמחתי אני עובד במועדון שהחזון שלי ושלו תואמים ואני מאמין שאפשר לעשות דברים יפים, אבל שלב שלב, אי אפשר לקפוץ מעל הפופיק".

בסגרת המחזור השני בליגת העל, תתארח הפועל ירושלים ביום שבת אצל עירוני קרית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי