רפואה: "ידענו שדוידה יימכר, פועלים כדי לצרף שחקן בכיר"

play
שוב לחוץ ומתוסכל. רפואה | קובי אליהו
פה זה לא גביע הטוטו: הפועל חיפה ניצחה 0:2 את הפועל תל אביב 03:11

מאמן הפועל תל אביב לקראת בני סכנין (שבת, 19:15, ספורט2): "המשחק הבא אחרי הפסד הוא תמיד הכי קריטי. מאמין שיגיע שחקן בשבוע הבא"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הרשימה מאוד בגביע הטוטו, אך במחזור הראשון של ליגת העל היא ירדה לקרקע וראתה את כל נורות האזהרה נדלקות. קבוצתו של קובי רפואה נכנעה 2:0 להפועל חיפה, ובשבת (19:15, ספורט2) תתייצב באצטדיון בלומפילד למשחק ביתי ראשון נגד בני סכנין, שתשחק לראשונה העונה בליגה אחרי שהמשחק שלה במחזור הפתיחה מול מכבי חיפה נדחה. היום (חמישי) רפואה התייצב למסיבת עיתונאים לקראת המפגש הקרוב.

מאמן בני סכנין חיים סילבס עם מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה
בשבת הם נפגשים על הקווים. רפואה וסילבס | דני מרון

קובי רפואה אמר בתחילת דבריו כי אל המשחק מול סכנין תגיד הקבוצה בסגל מלא: "אחרי שהפועל תל אביב מפסידה, המשחק הבא הוא תמיד הכי חשוב וקריטי. האוהדים הם הנכס הגדול ביותר של המועדון, רוצים לעשות להם טוב, כאב לי בהפסד שהאוהדים הגיעו בהמוניהם לחיפה ואכזבנו אותם, כמאמן אתה מרגיש את זה בלב. רוצים לשמח ושייהנו מהקבוצה שלנו, זה הדבר הכי חשוב מבחינתי כי הקבוצה שייכת לאוהדים".

המאמן התייחס למכירת אושר דוידה לסטנדרד ליאז': "כשהתחלנו את העונה ידענו מראש שהוא לא יהיה בתכניות ויימכר. נכון שהיה רעש, הפועל ת"א תמיד מושכת אש ורעש, אבל זה לא הפתיע אף אחד. ידענו שהוא לא יהיה איתנו, רק יכול לאחל לו בהצלחה. הפועל תל אביב עושה המון דברים מאחורי הקלעים כדי לצרף שחקן בכיר, מאמין שבשבוע הבא נצרף שחקן".

יהב גורנפינקל הוסיף: "לא ציפינו להפסד, אף אחד לא אוהב להפסיד אבל זה מאחורינו. זה מועדון ענק, מרגישים פה את הקהל. התנאים הם מהטופ ואני שמח שהגעתי למקום שאפשר להתפתח ולהתקדם בו".

משחקים וזוכים בפרסים – הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי