מכבי חיפה תגביר את המאמצים לצירוף אלחמיד, טרייד על הפרק

play
צפוי לפתוח כמגן שמאלי. אלחמיד | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.8 05:31

הירוקים רוצים בנוסף לבלם זר שיחליף את פלאניץ' את בלמה של הפועל באר שבע, ולא פוסלים אופציה של עסקת חליפין כששחקני הגנה או צ'יבוטה הוזכרו כמועמדים לעבור. מסתמן: הקבוצה תתארח אצל יובנטוס בצאת יום כיפור

(גודל טקסט)

לאחר הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, מכבי חיפה נערכת לעובדה שמחזור המשחקים השלישי נופל על יום כיפור (4-5 באוקטובר) ועל פי המסתמן היא תקיים משחק חוץ במחזור הנ"ל.

בעיתון הצרפתי "לאקיפ" נכתב שהירוקים הגישו בקשה רשמית לקיים משחק חוץ ביום רביעי ה-5 באוקטובר, משמע שאלופת ישראל תתארח בפריז, טורינו או ליסבון ותעלה לכר הדשא שעה קלה אחרי הצום – בליסבון לא סביר שיתקיים משחק באותו מחזור וזאת מכיוון שצאת הצום כרבע שעה לפני שריקת הפתיחה. לכן, ככל הנראה שאותו מחזור תתארח מכבי חיפה בטורינו אצ יובנטוס.

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע מול שון גולדברג שחקן מכבי חיפה, חוסה רודריגס
בקרוב ירוק בעסקה שתכלול חילופי שחקנים? אלחמיד | מאור אלקסלסי

במקביל, במכבי חיפה ממשיכים להתעסק בנושא החיזוק ובמועדון מאמינים שתוך 48 שעות יתברר סופית האם פלאניץ' עוזב כשהסיכויים שיישאר קלושים מאוד. בחיפה נמצאים כבר במגעים מתקדמים מאוד עם בלם זר וכזכור החליטו לפנות רשמית להפועל באר שבע בניסיון לצרף את חאתם עבד אלחמיד, כאשר גם אופצייה של טרייד ותוספת כספית על הפרק.

במועדון יודעים שאלונה ברקת תתקשה להסביר לקהל שלה כיצד היא מוותרת על עוגן כמו אלחמיד לטובת חיפה מבלי להתחזק, ולכן במכבי חיפה לא פוסלים אופציה של טרייד במסגרתו מאוויס צ'יבוטה יעבור לבאר שבע ואלחמיד יעשה את הדרך ההפוכה. גם שחקני הגנה עשויים לעשות את הדרך מהכרמל לבירת הנגב אם הפועל באר שבע תתעקש בנושא.

משחקים וזוכים בפרסים – הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1