דיווח בבלגיה: עבדולאי סק, בלמה של אנטוורפן, סיכם במכבי חיפה

play
עבדולאי סק שחקן אנטוורפן | GettyImages, TOM GOYVAERTS/BELGA MAG/AFP
שלושער ובישול לאצילי ב-1:4 של מכבי חיפה על מכבי נתניה 06:13

על פי הדיווח, השחקן בן ה-30 סיכם את תנאיו אצל הירוקים. לפני כן טענו ברומניה: "אנדריי בורקה יעבור לחיפה תמורת מיליון יורו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה צריכה למצוא בלם עד סגירת הרשימות לליגת האלופות ביום שישי, והדיווחים מתרוצצים מכל עבר הערב (שני). בבלגיה טוענים כי עבדולאי סק, בלמה בן ה-30 של אנטוורפן, סיכם את תנאיו ויצטרף לשורות הירוקים. לפני כן טענו ברומניה כי קלוז' הסכימה למכור לחיפה את אנדריי בורקה במיליון יורו וממתינה להצעה רשמית כתובה.

כזכור, מכבי חיפה מכרה ב-1.8 מיליון יורו את בוגדן פלאניץ' לשבאב אל אהלי מאיחוד האמירויות, ובכסף הזה מתכוונת להשתמש כדי לצרף שני בלמים. התקווה היא כי עלי מוחמד יקבל השבוע מעמד של תושב ארעי, מה שיאפשר לרשום אותו כישראלי ולהביא בלם זר שני.

אחרי שהבלגי מקסימיליאנו קופרייה ברח והעדיף לחתום בקלרמון הצרפתית, מכבי חיפה בחנה שמות נוספים וביניהם כריסטיאן לואינדמה מגלאטסראיי ורובן וזו מלבנטה.

עבדולאי סק שחקן אנטוורפן
רוצה לעזוב את אנטוורפן. עבדולאי סק | אימג'בנק GettyImages, TOM GOYVAERTS/BELGA MAG/AFP

סק בן ה-30 עזב את סנגל ב-2014 כדי לשחק בנורבגיה, במדי הונפוס ולאחר מכן סנדפיור. אנטוורפן רכשה אותו ב-25 אלף יורו בלבד לפני ארבע שנים ובמדיה הוא רשם 94 הופעות בכל המסגרות, כולל שישה שערים ושלושה בישולים. בעונה שעברה פתח סק ב-20 משחקים בליגה הבלגית, אבל העונה אפילו לא נכלל בסגל, נשלח לקבוצת המילואים ושני הצדדים שאפו לסיים את הקשר. בנבחרת סנגל יש לו חמש הופעות ואת הזכייה באליפות אפריקה בתחילת השנה החמיץ בגלל פציעה. הוא חזר לסגל לאחר מכן, אך ישב על הספסל בניצחון על בנין לפני כחודשיים וחצי.

בורקה בן ה-29 משחק בשלוש השנים האחרונות בקלוז' במולדתו, והעפיל איתה ביום חמישי לשלב הבתים של הקונפנרס ליג. ברזומה שלו שלוש אליפויות רומניה וזכייה בסופרקאפ אחד, יחד עם 12 הופעות במדי נבחרת רומניה הבוגרת. הוא החל את דרכו בבקאו ולאחר מכן שיחק שלוש שנים בבוטושאן, לפני שנרכש על ידי קלוז' ב-200 אלף יורו בקיץ 2019. הבלם המנוסה השלים 90 דקות בכל אחד משמונת המשחקים של קלוז' העונה באירופה ושיחק גם בשלושה מחזורי ליגה, אך אתמול לא שותף בהפסד הביתי 3:1 לפארול. סך הכול רשם במדי קלוז' 39 הופעות בגביעי אירופה, כולל בשלבי הבתים בליגה האירופית ובקונפרנס ליג.

משחקים וזוכים בפרסים – הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1