סהר מזרחי חשף שחלה בסרטן: "אני נחוש ואנצח"

כדורגלן העבר של בני יהודה העלה תמונה שלו במכון האונקולוגי, ואישר: "כדי להפיג את השמועות שיש, חליתי במחלה". בעבר חשף כיצד איבד את כל כספו

(גודל טקסט)

כדורגלן העבר סהר מזרחי חשף היום (שני) שחלה בסרטן. מזרחי, 51, העלה לחשבון הפייסבוק שלו תמונה מהמכון האונקולוגי, המחלקה בבית החולים שמטפלת בהקרנות ובגידולים סרטניים, וכתב בפוסט: "כדי להפיג את השמועות שיש – נכון, חליתי במחלה, אבל כמו שאתם מכירים אותי אני נחוש ואנצח. תודה רבה לכל התומכים, אוהב אותכם".

מזרחי היה בתחילת שנות ה-90 התקווה הגדולה של בני יהודה, קשר התקפי וכישרוני שצמח מהשכונה ואמור היה להפוך לסמל, אבל עם השנים הידרדר, מקצועית ואישית, איבד את כל הכסף שהרוויח במהלך הקריירה, והחל לעבוד במחלקת התברואה של עיריית תל אביב.

סהר מזרחי שחקן בני יהודה לשעבר
סהר מזרחי בשכונת התקווה | יוסי ציפקיס

בעונת 1988/89 הוביל מזרחי את קבוצת הנוער של בני יהודה לזכייה ראשונה בתואר האליפות, ובתום העונה העלה המנג'ר גיורא שפיגל את מזרחי לעונה הבוגרת, שזכתה באליפות היחידה בתולדותיה ב-1989/90. בעונת 1996-1997 עבר לשחק בהפועל טייבה ולאחר מכן במכבי הרצליה. הוא חזר לבני יהודה, ושוב עזב. בעונת 2000-2001 שוב חזר, קיווה לסיים את הקריירה בקבוצת נעוריו, אבל הוא שוב עזב בעונת 2003-2004 לתמיד והחל לנדוד בקבוצות שונות מהליגות הנמוכות.

בסדרה "תלויים" בוואלה! ספורט, על כדורגלני עבר שהתקשו למצוא את עצמם אחרי הפרישה, חשף מזרחי איך חייו נהרסו אחרי הכדורגל.

מאז שפרסם על המחלה מזרחי זכה למאות תגובות חמות ואיחולי החלמה, מאוהדים של בני יהודה ומאנשי כדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי