מכבי חיפה – מכבי תל אביב ב-1.10, הדרבי תשעה ימים אחר כך

play
פרנזי פיירו, שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
גד עמוס שמט, שון גולדברג העניק למכבי חיפה 0:1 יקר על בני סכנין 02:35

פורסם לוח המשחקים עד המונדיאל, תוך התחשבות בנציגות באירופה, החגים ופגרות הנבחרת: באר שבע נגד הצהובים ב-31.10, הדרבי החיפאי ב-9.11

(גודל טקסט)

מנהלת הליגות בכדורגל פרסמה הערב (רביעי) את מועדי כל המשחקים בליגת העל עד תום הסיבוב הראשון, שיינעל לפני פגרת המונדיאל. גולת הכותרת היא שהמשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב באצטדיונה של האלופה ייערך בשבת ה-1 באוקטובר ב-20:30.

הדרבי התל אביבי יהיה ב-10 באוקטובר, יום שני, כמשחק המרכזי של המחזור השביעי.

הפועל באר שבע תארח את מכבי תל אביב במשחק המרכזי של המחזור ה-10, וזה יהיה ביום שני ה-31 באוקטובר. הדרבי החיפאי במחזור ה-12 (מחזור אמצע השבוע) יהיה ב-9 בנובמבר, יום רביעי, ואחרי ארבעה ימים תארח מכבי חיפה את הפועל תל אביב במשחק המרכזי של המחזור ה-13.

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון מסר במסגרת פרסום לוח המשחקים: "אנו שמחים וגאים שאנו מביאים עונה נוספת וכמובטח את כלל המועדים לטווח ארוך עבור ציבור אוהדי הכדורגל, הקבוצות, האצטדיונים וכלל הגורמים המעורבים באופן בו כולם יוכלו להיערך למשחקים מבעוד מועד ולתכנן את הגעתם למשחקים. הליך שיבוץ המשחקים נעשה במהלך כל הימים האחרונים, החל מסיום הגרלות משחקי שלב הבתים של ליגת האלופות והקונפרנס ליג וזאת על מנת להתאים את מועדי המשחקים. בהקשר זה נבקש להביא לידיעתכם כי לאחר ההגרלות פנתה המנהלת לקבוצות מכבי חיפה והפועל באר שבע, על מנת לשמוע את העדפותיהן בקשר לימי המשחקים וזאת על מנת לאפשר להן היערכות מיטבית למשחקי הקבוצות במסגרת תחרויות אופ"א והתאוששות הולמת אחריהם".

בנוסף פורסמו גם מועדי המשחקים בליגה הלאומית במחזורים 4 עד 13.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי