קלינגר חש בטוב, אך בן מרגי יעביר את האימון הקרוב בהפועל חיפה

play
מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר | מאור אלקסלסי
בדקה ה-95: מלמד העניק לסכנין 1:2 דרמטי אצל הפועל חיפה 02:51

הטבה במצבו של המאמן שטופל במהלך ה-2:1 לסכנין, והתבקש על ידי המועדון לעבור בדיקות רפואיות. דאגה מהיכולת, גוזלן: "אנחנו קבוצה חדשה, גם אני צריך להתחבר"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אכזבה אדירה בהפועל חיפה בעקבות ההפסד אמש (שבת) 2:1 לבני סכנין. רגע לפני הפנדל הדרמטי של של סכנין עמוק בתוספת הזמן, צעק מאיר בן מרגי – שניהל את המשחק באותן דקות מכיוון שניר קלינגר לא חשב בטוב – "שימו לב לכדור החוזר". כידוע, קרדוסו בעט וראה את לויטה הודף, אבל שחקני ההגנה קפאו במקומם, גיא מלמד הגיע ראשון לכדור והכריע את ההתמודדות ברגע האחרון.

"איבדנו נקודה יקרה בגלל חוסר ריכוז, וזה הדבר הכי מכעיס" אמרו בהפועל חיפה, "גם נגד ריינה לא ידענו לשמור על תוצאה. אם אנחנו רוצים לעשות משהו העונה, אנחנו חייבים לתקן את זה ומיד".

שחקן הפועל חיפה שובל גוזלן
"תהיה קבוצה טובה". גוזלן מנסה להרגיע | מאור אלקסלסי

בהפועל חיפה מאוד מאוכזבים מיכולת הקבוצה בפתיחת העונה, על אף שצברה ארבע נקודות מתשע אפשריות. "אנחנו לא מרגישים את הלחץ שמדברים עליו", אמר שובל גוזלן, שאיזן זמנית, "אנחנו קבוצה חדשה, גם אני חדש כאן וצריך להתחבר. תהיה קבוצה טובה".

אנשי המועדון ממשיכים לחפש אחר חיזוק, כאשר ניקיטה מוצפאן וקוואמי קווי עשויים למצוא עצמם מחוץ לקבוצה אם יימצאו מחליפים שהצוות המקצועי ירצה לצרף. בקבוצה העבירו ביקורת גם על ההחלטה להרחיק את תמיר גלזר ומשוכנעים שהיה ניתן להסתפק בכרטיס צהוב.

מעל הכל, בהפועל חיפה מודאגים לאחר שבמחצית השנייה המאמן ניר קלינגר התלונן שאינו חש בטוב ומיד טופל על ידי הצוותים הרפואיים. קלינגר התלונן על סחרחורות וכאבים בחזה, ומיידית טופל על ידי רופא הקבוצה דוקטור אבי וייסמן, כשגם אנשי מגן דוד אדום הוזעקו לספסל. בהפועל חיפה ציינו שחלה הטבה במצבו של קלינגר והוא חש טוב יותר לאחר המשחק, אך יבקשו ממנו לערוך בדיקות רפואיות מקיפות. המאמן ינוח ואת אימון הקבוצה ביום שני יעביר בן מרגי.

ביום שבת תתארח הפועל חיפה אצל הפועל חדרה מסגרת המחזור הרביעי בליגת העל.