תומר יוספי מועמד למ.ס. אשדוד, דור ג'אן כבר חתם

play
חזר לעיר הנמל. דור ג'אן | אתר רשמי, מ.ס אשדוד
בדש הבקיע צמד, ניצחון בכורה להפועל ירושלים, 0:3 על אשדוד 06:05

בבאר שבע מאמינים שרן שמעון יוכל לקדם את הקשר, כפי שקרה עם רמזי ספורי בעבר, אבל גם הפועל חיפה רוצה את יוספי ומנסה לצרף אותו. החלוץ חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת, דאגה מפציעת סלינאס

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

קשר הפועל באר שבע תומר יוספי מועמד להצטרף למ.ס. אשדוד. יוספי, שלא נכלל בסגל של באר שבע בשני המשחקים האחרונים, יודע שיהיה לו קשה מאוד לראות דקות בקביעות בעונה הקרובה. באשדוד רוצים לצרף את השחקן ומשוכנעים שהוא יוכל לתרום לקבוצה של רן בן שמעון, שספגה שלשום 3:0 מהפועל ירושלים.

בהפועל באר שבע רוצים שיוספי יושאל לאשדוד מכיוון שהם בטוחים כי בן שמעון ייתן לו דקות ויקדם אותו, כפי שעשה עם רמזי ספורי שהושאל למ.ס. אשדוד לפני עונה וחצי וחזר לבירת הנגב שחקן טוב יותר. גם הפועל חיפה רוצה את השחקן ומנסה לצרף אותו.

באשדוד רוצים את יוספי בנוסף לשני השחקנים שאמורים לחתום בקבוצה ביומיים הקרובים, סמואל אלאבי ודור ג'אן. שניהם החלו אתמול בבדיקות מקיפות אחרי שעברו ניתוחים בברך, והם אמורים לחתום היום אחרי שיושלמו הבדיקות ויתקבלו הממצאים.

דור ג'אן לאחר שחתם בשורות מ.ס אשדוד
חזר לעיר הנמל. דור ג'אן | אתר רשמי, מ.ס אשדוד

דור ג'אן חתם רשמית לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת באשדוד, וחזר לקדנציה שנייה בקבוצה.
החלוץ סיים את דרכו בקבוצת פאסוס דה פריירה, לאחר שהחמיץ את העונה שעברה במכבי פתח תקווה אחרי שנפצע בתחילתה בצורה קשה בברכו. בסיום העונה חזר לפורטוגל, אך כאמור החליט לשוב לישראל והצטרף לאשדוד במדיה כבר שיחק בעבר כמושאל ממכבי תל אביב.

מי שמדאיג מאוד את מ.ס. אשדוד הוא הקשר הברזילאי לוקאס סלינאס, שנטש שלשום את המשחק מול הפועל ירושלים כבר בדקות הפתיחה עם חשש לקרע בשריר פנימי באזור הירך האחורי. סלינאס נתפס כאחד הזרים הטובים שהנחיתה אשדוד בעונות האחרונות והפציעה שלו משבשת את תכניות הקבוצה למשחקים הקרובים, כאשר בשבת מגיעה לאצטדיון הי"א המוליכה מכבי תל אביב.

גם חמודי כנעאן, אותו קיוו בקבוצה לשתף בשבת, יוכל לשחק מקסימום כמה דקות בלבד, כך שהסגל של בן שמעון יהיה דליל.