ויטור יוכל לפתוח נגד אוסטריה וינה. הלדר לופס יערוך מבחן כשירות

play
העניק את היתרון לדרומיים בניגוד למהלך המשחק. ויטור | דני מרון
אצילי כבש ובישל בדקה ה-92, מכבי חיפה ניצחה 1:2 בבאר שבע 04:04

בשורה לבאר שבע: הבלם שחוזר מפציעה חש בטוב ועשוי להיכלל ב-11 (19:45, ספורט4). לופס מקווה לשחק, אבל קלטינס כבר בכוננות. בלטקסה ייעדר מנגד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בשורה מעודדת להפועל באר שבע: מיגל ויטור הודיע הבוקר כי הוא חש בטוב אחרי האימון המסכם אמש בוינה, ויכול לפתוח בהרכב במשחק הקונפרנס ליג הראשון מול אוסטריה וינה הערב (19:45, ספורט4). הקפטן שנטש את החימום לפני המשחק מול מכבי חיפה בשבת מחשש לקרע במפשעה, התאמן השבוע חלקית אבל האולטראסאונד שערך לא לימד על קרע והוא שב להתאמן. אמש קיים הבלם אימון מלא באצטדיון בו ייערך המשחק הערב, בסיומו אמר כי הוא חש בטוב וגם הבוקר דיווח שהוא מרגיש שהוא יכול לשחק.

מי שגבולי ויערוך הערב מבחן כשירות הוא המגן השמאלי הלדר לופס שגם סוחב פציעה משבת ועדיין לא ברור אם ישחק. לאליניב ברדה אין יותר מדי אופציות להחלפה מכיוון שאביב סולומון לא נרשם לקונפרנס ליג וחאתם עבד אלחמיד נשאר בישראל. מי שיכול למלא את המשבצת הזו בלית ברירה הוא דוד קלטינס וגם איאד אבו עביד, אבל בבאר שבע עוד מקווים כי לופס יוכל לשחק הערב.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע בחימום
חוזר מוקדם מהצפוי. ויטור | דני מרון

בקישור ומקדימה יש לברדה הרבה יותר אופציות והוא עדיין לא החליט על ההרכב. ההערכה היא שמריאנו באריירו ושי אליאס יפתחו בקישור ביחד עם דור מיכה ושאפי סוליימאנוב כאשר בהתקפה עשויים לשחק יחד יוג'ין אנסה ותומר חמד או שלבסוף יפתח אסטריט סלמאני במקום הישראלי.

בבאר שבע רוצים לשים בצד את השבוע האחרון שהיה מאוד קשה עבורם. שני ההפסדים הביתיים למ.ס. אשדוד ולהפועל באר שבע לוו בהרחקות של שחקנים ובהרבה אמוציות. "משחק אחד ותוצאה אחת טובה ישנו את כל מצב הרוח", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע. "אנחנו בשני מפעלים שונים. בשתי ליגות נפרדות. אבל כל תוצאה משליכה על האווירה".

כמו הפועל באר שבע, גם אוסטריה וינה לא פתחה טוב את הליגה המקומית והיא ממוקמת רק תשיעית עם 6 נקודות בלבד. מי שהיה אמור להיות שחקן הרכב בשלב הזה ולשחק מול הפועל באר שבע הוא מתן בלטקסה, אבל הישראלי שהגיע פצוע לוינה, זכר לתיקול החריף של ניקיטה רוקאביצה עוד מהעונה שעברה, החל בשיקום מחדש במועדון האוסטרי מתוך כוונה להכשיר אותו לעונה הזו, אולם לרוע מזלו הוא קרע את השריר הארבע ראשי ורק בעוד כעשרה ימים יחזור לפעילות בקבוצה שבונה עליו.

בלטקסה כמו גם אילון אלמוג שחתם בהארטברג, הגדילו את מושבת השחקנים הישראלים באוסטריה אך כאמור הבלם ששיחק במכבי תל אביב לא יוכל להשתתף הערב במשחק מול הפועל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי