אסף נימני: "רצינו להרדים את המשחק. אנחנו לא מחפשים מחמאות"

אסף נימני, מאמן הפועל חדרה | שלומי גבאי

מאמן הפועל חדרה אחרי ה-1:1 החלש נגד הפועל חיפה: "אני פרקטי, רוצה להישאר בליגה". קלינגר: "צריך לתת לקבוצות יותר זמן"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה והפועל חיפה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1, במשחק שהותיר אותן צמודות במרכז הטבלה – שתיהן עם 5 נקודות בתום ארבעה מחזורים. הצופים בנתניה אמנם חזו בשני שערים, אבל לא הרבה יותר. הכדורגל היה ברמה נמוכה מאוד ובסיום אף אחד לא ניסה לייפות את המציאות.

הפועל חדרה התגוננה מהפתיחה ויצאה להתקפות מעבר עם מעט מאוד שחקנים. היא כבשה בדקה ה-56 במצב הראשון שלה במשחק ולאחר מכן הגיעה לעוד חצי הזדמנות וזהו. המאמן אסף נימני אמר: "זה היה משחק של שתי מחציות. בראשונה רצינו לגרום למשחק להירדם, לראות מי ימצמץ ראשון. בשנייה הצלחנו להבקיע וחבל שספגנו".

נימני התייחס לביקורת על המשחק המשמים של חדרה: "לפעמים בנאדם צריך לדעת את הפלוסים והמינוסים – להעצים את הפלוסים ולשפר את המינוסים. אני מבטיח שתוך כדי תנועה ניראה הרבה יותר טוב. המטרה של הקבוצה שלנו היא קודם כל לשרוד בליגה, חד משמעית. ברגע שנשיג את המטרה, נהיה יותר משוחררים. אני פרקטי, ענייני, אני לא מחפש מחמאות".

מאמן הפועל חדרה אסף נימני
"לפעמים בנאדם צריך לדעת את הפלוסים והמינוסים". נימני | דני מרון

על הקווים של הפועל חיפה עמד הערב מאיר בן מרגי, זכר לכך שניר קלינגר הרגיש לא טוב במשחק נגד בני סכנין בשבוע שעבר. הערב קלינגר ישב על הספסל ואפשר לעוזרו לתזז ליד המגרש. כנראה שבמשחק הבא הוא עבר יחזור לקווים.

קלינגר אמר בסיום: "היינו יותר טובים, אבל עשינו טיפה שגיאות במיקומים ההתקפיים ולכן לא הגענו למספיק מצבים. אני לא מרוצה, אבל במכלול היינו יותר טובים. הם כבשו בבעיטה הראשונה שלהם ואז עברנו לקו של ארבעה. לירן סרדל חזר והוא שחקן שאיתו נוכל לעבור לשחק כמו שאנחנו אוהבים".

גם קלינגר התייחס לביקורת על היכולת של קבוצתו: "אני חושב שצריך לתת לקבוצות זמן. נסגור את הסגל עם העברה או שתיים וכשהסגל יהיה מושלם אני בטוח שנשחק יותר טוב. יכולנו להיות עם יותר נקודות, אבל להזכירכם אנחנו גם לא עם אפס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי