"הפועל ת"א מועדון גדול אבל לא קבוצה גדולה בשנים האחרונות. נפגעתי מאוד"

איציק ניסנוב (מימין) עם זאב גרינברג בעלי הפועל תל אביב | שלומי גבאי

אחרי שעצר את מכבי ת"א, שוער מ.ס אשדוד יואב ג'ראפי דיבר בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על הליך הבוררות מול האדומים שנמשך כבר שלוש שנים, הרצון להיות חלק מהנבחרת והחלום לצאת לשחק באירופה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי שמ.ס אשדוד סיימה ב-0:0 מול מכבי תל אביב ועצרה את פתיחת העונה המצוינת של הצהובים, השוער יואב ג'ראפי, אחד ממצטייני המשחק, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לנקודה שהשיגה קבוצתו, שבוע לאחר שהובסה על ידי הפועל ירושלים: "זה היה משחק באמת קטסטרופה מבחינתנו, נגד ירושלים, היה לנו קצת קשה מבחינה פיזית עם שלושה משחקים בשבוע. ההכנה שלנו לא הייתה לאירופה וההתחלה הייתה קצת קשה, אבל אני שמח שחזרנו למסלול דווקא באחד המשחקים הכי קשים בליגה. ההפסד להפועל ירושלים לא שינה את הציפיות, אני עדיין חושב שאנחנו קבוצה מצוינת".

האזינו לדברים

האם לא היה חשש לקבל בראש ממכבי תל אביב אחרי התבוסה נגד הפועל ירושלים: "המשחק נגד הפועל ירושלים, ברגע שהשופט שרק לסיום שמנו אותו מאחורינו ושכחנו אותו. הגולים שקיבלנו לא הגיעו מכדורגל שלהם גדול אלה טעויות ששילמנו עליהן במזומן. ידענו שאנחנו קבוצה טובה ושאנחנו ממש לא באים לשמש כתפאורה במשחק נגד מכבי תל אביב".

על נבחרת ישראל והעובדה שכולם מדברים על עומרי גלזר ודניאל פרץ: "אני לא נעלב, אני חושב שפרץ וגלזר עושים עונה טובה וגם אני, ואני מאוד אשמח להיות חלק מהזימונים לנבחרת. מה יהיה אחר כך זו כבר החלטה של המאמן. אם יקראו לי אני אשמח ואגיע עם חיוך, גם אם זה כשוער שלישי. להיות חלק מנבחרת ישראל זה הכבוד הכי גדול מבחינתי".

על הבוררות מול הפועל תל אביב: "עברו עוד מעט שלוש שנים והתיק לא נסגר. היו דיונים לפני שנה ואז הייתה החלטה והתקבל ערעור, ומחכים להחלטה מחודשת. זה עדיין במוסד לבוררות. הייתה החלטה של פיצוי בגובה שלוש משכורות, והיה ערעור והוא התקבל. הם קיבלו את הבקשה שלי לביטול פסק בורר, ועכשיו זה צריך ללכת לוועדה של שלושה דיינים שיחליטו".

יואב ג'ראפי | לירון מולדובן

האם הוא עדיין רואה את עצמו עובר לקבוצה גדולה בארץ או אולי אפילו יוצא לשחק באירופה: "חגגתי לא מזמן 29, זה לא סוף הקריירה ואני חושב שלא אמרתי את המילה האחרונה בקטע הזה. אני במקום שבאמת טוב לי בו ואני אוהב אותו, אבל אם תגיע הצעה להתקדם – אירופה מבחינתי זה נשאר עדיין החלום. הייתה החלטה ללכת בזמנו להפועל שבדיעבד הייתה פחות טובה אבל זה חלק מהקריירה. בלומפילד והקהל זה אחד הדברים שכן גרמו לי ללכת. זה מועדון גדול, אבל לא קבוצה גדולה בשנים האחרונות. ההתנהלות, זה משהו שמאוד פגע בי אבל אני מסתכל קדימה ושמח שחזרתי לשחק ולהציג יכולת טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי