סונדגרן התלונן על קוצר נשימה, מכבי חיפה תערוך לו בדיקות מקיפות

המגן הוחלף אחרי שחש כאבים בחזה. בבדיקה ראשונית לא נמצאו ממצאים חריגים, אבל במועדון לא ייקחו סיכונים לאור עברו הרפואי. מוחמד יחזור רק אחרי פגרת הנבחרות?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

דניאל סונדגרן הדאיג מאוד את אנשי מכבי חיפה אתמול (רביעי) במהלך ההפסד 3:1 לפריז סן ז'רמן. המגן התיישב על כר הדשא בעודו תופס את חזהו, הוחלף בדקה ה-55 ולאחר מכן סיפר שהרגיש שאין לו דופק. הדבר הלחיץ מאוד את אנשי המועדון, והמגן השבדי ערך בדיקה ראשונית מיידית בחדר ההלבשה, בה לא נמצא ממצא חריג. בכל זאת, סונדגרן יעבור סדרת בדיקות מקיפה כדי לא לקחת סיכונים מיותרים.

סונדגרן סבל מקריש דם בריאה לפני כמה שנים ובחיפה לא ייקחו סיכון ויערכו לו בדיקות מקיפות במיוחד. ההערכה הראשונית היא שהיה מדובר בעומס וכן בלחץ ראשוני של המגן לאחר שחש ברע, אך כאמור הנושא ייבדק לעומק.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה מול שחקן מכבי חיפה דניאל סונדגרן
רגעים של חרדה בחיפה. סונדגרן אתמול מול אמבפה | מאור אלקסלסי

מי שנכלל אתמול בסגל אך לא זכה לדקות משחק הוא עלי מוחמד. בסיום הבהירו בחיפה שמוחמד לא היה כשיר במאת האחוזים ולכן לא שיחק. "כמו שהיה עם קורנו, מי שלא כשיר ב-100 אחוז לא ישחק", אמרו במועדון. "לא נסכן אף אחד. ראינו עם קורנו שזה היה נכון והוא חזר באמת בזמן, ככה יהיה גם עם עלי. הוא מסוגל לשחק, אבל לא נסכן אף אחד".

מוחמד אף עשוי לנוח נגד הפועל ירושלים וזאת על מנת שיחזור כשהוא כשיר לחלוטין אחרי פגרת הנבחרות, לקראת המשחקים מול מכבי תל אביב ויובנטוס.

המשך הקמפיין של מכבי חיפה בליגת האלופות

יובנטוס – מכבי חיפה (5/10)
מכבי חיפה – יובנטוס (11/10)
פריז סן ז'רמן – מכבי חיפה (25/10)
מכבי חיפה – בנפיקה (2/11)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי