אצילי והמירוץ ה"מביך" לחולצה, אלחמיסטר והסלפי: הסיפורים בשולי המשחק

play
לא לשימוש | מערכת וואלה! NEWS, מרחבי הרשת
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.9 04:29

החיבוק למסי כבש את הרשת, גם המאבק על החולצה שלו קיבל נפח, כר הדשא בחיפה הטריד ואמירה עם ניחוח גזעני על פיירו בצרפת עוררה תגובות. וגם: השיחה המשעשעת של רמי גרשון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

המשחק בין מכבי חיפה לפריז סן ז'רמן סיפק הרבה אקשן על כר הדשא, אבל לא פחות מחוצה לו. הירוקים הפסידו 3:1 בערב מרגש וחד פעמי בחיפה, שכלל גם כמה וכמה סיפורים קטנים מסביב למשחק.

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי מחליף חולצה עם שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי
לגיטימי או פתטי? אצילי מקבל את החולצה ממסי | רויטרס

הרגע ה"פתטי" של אצילי עם מסי

עומר אצילי ודולב חזיזה כבר מתכוננים במשך שבועות למפגש עם ליאו מסי. מיד אחרי ההעפלה לשלב הבתים, עוד לפני שהתברר שנכון להם מפגש כפול עם אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, אצילי הצהיר: "תביאו את מסי, ואתאבד עליו", וחזיזה ביקש "בית מוות" עם פ.ס.ז' והפרעוש. אחרי שההגרלה הגשימה לשניים את הפנטזיה, הם העלו לרשת תמונה ויראלית בה ביקשו את החולצה של מסי מבעוד מועד.

ואכן, אתמול נראה היה שמתנהל במקביל למשחק מירוץ להשגת החולצה של הכוכב הארגנטינאי. אצילי שהוחלף לקראת הסיום רץ במהירות שיא לכיוונו של מסי עם שריקת הסיום, קיבל ממנו את החולצה ולא המתין אפילו רגע אחד לפני שלבש אותה, בעודו על כר הדשא – כשחזיזה נראה כמי שמתעמת איתו על שהקדים אותו ו"גנב" ממנו מתנה לכל החיים.

כך או כך, התמונה של אצילי עם החולצה של מסי עוררה תגובות רבות ברשת, וכבר הפכה ויראלית. ב-ESPN ארגנטינה שיתפו את התמונה וציינו ש"המטרה האמיתית של המעריץ ממכבי חיפה הושגה", באתר "רדגול" שיתפו אותה גם כן וציינו ש"לאור ריצת האמוק של אצילי, מסי לא יכול היה לסרב לו", ובתקשורת הארגטינאית ציינו ש"מסי הגשים חלום לשחקן מכבי חיפה שהתחנן לחולצה שלו". והיה גם מי שהגיב בבוז לאצילי, שירד מכר הדשא עם הפריט יקר הערך, ולא פספס שנייה לפני שלבש אותו. "מסי נתן לך חולצה, הזיעה שלו לא הדאיגה אותך?", כתב אחד הגולשים, ואחד אמר כתב: "הבחור הזה לא היה יכול להמתין אפילו רגע אחד. הוא לבש את החולצה של מסי מיד אחרי שקיבל אותה, בלי שאכפת לו מהזיעה שיש עליה".

השיחה המשעשעת בין רמי גרשון לנטע אלחמיסטר

רמי גרשון אמנם לא שותף במשחק אתמול, אבל קיבל לפחות תמונה למזכרת: סלפי עם ליאו מסי שצילם במנהרה בסיום המשחק. בת זוגו של השחקן, הדוגמנית נטע אלחמיסטר, שיתפה את עוקביה בדו שיח המשעשע שלה עם גרשון, ששלח לה את התמונה וכתב לה: "היחידי בעולם שיכול לעשות לי דפיקות לב". אלחמיסטר השיבה לו: "חוץ ממני, אתה מתכוון".

הילדים והחיבוק שכבש את הרשת

עוד לפני המשחק נרשם עוד רגע שהפך ויראלי. הילדים הישראלים ברי המזל שזכו לעלות לכר הדשא עם שחקני פ.ס.ז', לא הצליחו להשתלט על עצמם ונראו מעניקים חיבוקים חמים לליאו מסי ולקיליאן אמבפה. ברשת כמובן לא יכלו להתעלם מ"המבט שהיה להם על הפרצוף", וגם לא מהעובדה שלעומת מסי ואמבפה, ניימאר קיבל יחס קר יותר (וגם הגיב פחות בחום).

מצב הדשא בחיפה

בסיום המשחק לצרפתים היו טענות על תנאי המגרש, ועל איכות המשטח באצטדיון בחיפה. קיליאן אמבפה אמר ש"המגרש לא היה מדהים, אבל זו ליגת האלופות", ופרשן הטלוויזיה הצרפתית, שחקן העבר עמנואל פטי (שפירשן את המשחק מהאצטדיון) אמר: "המגרש שלכם לא טוב. הדשא הזה רקוב". בצרפת השתעשעו מהאמירה של פטי והגדירו אותו מחדש: "עמנואל פטי, פרשן רשת 'RMC' וגנן ראשי לעת מצוא".

ההערה השנויה במחלוקת על פיירו

באולפן של רשת RMC ישב שחקן העבר ופרשן ההווה ז'רום רוטן, ניתח את המשחק וניסה להחמיא למכבי חיפה – אבל סיפק במקום אמירה עם ניחוח גזעני כשתיאר את פרנזי פיירו. "מכבי חיפה הפתיעה אותי לטובה. השחור שמשחק בהתקפה שלהם, הוא ממש חזק", אמר רוטן, וגולשים כתבו בתגובה: "נראה שהוא יצטרך להיוועץ עם עו"ד בקרוב".

המשך הקמפיין של מכבי חיפה בליגת האלופות

יובנטוס – מכבי חיפה (5/10)
מכבי חיפה – יובנטוס (11/10)
פריז סן ז'רמן – מכבי חיפה (25/10)
מכבי חיפה – בנפיקה (2/11)